Valmet toimittaa lajinvaihtouusinnan上饶市鲁林Paperille kiinan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 18.2.2019 klo 11:00

上饶市绿林纸业有限公司:吉南市上饶县。Asiakkaan päätavoite on kasvattaa aallotuskartonkikapasiteettiaan ja laajentaa yritystä rakentamalla uusi tehdas。uudelleensijoittun ja uusitun paperikone PM5:n käyttöönotto on suunniteltu vuoden 2020 alkuun。

提劳斯sisältyy Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuihin提劳克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämänkaltaisen tilauksen kokonaisarvo on tyypillisesti noin 20-30 miljoonaa euroa。

“Valmetin vahva maine, hyvät referenssit ja korkealuokkainen teknologia olivat avaintekijöitä上饶市Lulinin päätöksenteossa。Paperikone, jonka Valmet on alun perin toimittanut, ja sen vedenpoistoteknologialla varustettu puristinosa ovat erittäin hyvä perusta modernille ja nopealle ulkopakkauskartonkikoneelle", Kiinan alueen myyntijohtaja迷泽Valmetilta kertoo。

Toimituksen tekniset tiedot

ValmetinlajinvaihtouusintatoimitukseenKuuluu hylynkäsittelylaitteistoja, muokkauksia märänpään laitteistoihin, uusiOptiSizer电影-liimapuristin liimanvalmistusjärjestelmineen ja konekiertoineen sekäOptiReel-rullain ja leikkuriuusinta。Tämän lisäksi toimitukseen sisältyvät kartonkikoneenprosessi-ilmastointilaitteet, mukaan lukien huuva, lämmöntalteenotto ja toimituslaajuuteen liittyvät muut ilma- ja ilmastointilaitteet, sekä käyttöönoton aikainenValmet-kudospaketti

Automaatiotoimitukseen kuuluu prosessi- ja kooneohjausten瓦尔麦特公司DNA-automaatiojärjestelmät sekä ajettavuus- ja kunnonvalvontajärjestelmät。Kartongin loppulaatua hallitaan瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajärjestelmällä, jossa on kattava valikoima profiloijia sekä ratakatkokamerajärjestelmä。

Viiraltaan 8 650毫米leveä kartonkikone tuottaa aallotuskartonkilajeja neliömassa-alueella 60-100克/米2.1 300米/分钟。

Tietoa asiakkaasta上饶市绿林纸业

1990年上饶市鲁林纸。Yritys valmistaa pääasiallisesti aallotus- ja hylsykartonkilaatuja。鲁林纸业rakentaa uutta laineri- ja aallotuskartonkitehdasta, jonka vuositotantokapasiteetti上70万吨。

范泽,myyntijohtaja, Kiina, Valmet, puh。+86 10 6566 6600 3108
Jari Siitonen, myyntijohtaja, Kiina ja Tyynenmeren value, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 765 7406

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely