Valmet toimtaa keitto-, kuitulinja- ja kaustisointiknologian sekä uuden meesauunin Naini Papersille Intiaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.2.2019 klo 11.00

valitu toimataan, kuitulinja- ja kaustisointioksen avainteknologian sekä在因蒂安特塔莱的naii paperin tetaalle Intiaan。我的体重在10万公吨左右。Uuden laitoksen on määrä käynnistyä vuoden 2020 ensimmäisen neljänneksen loppuun mennessä。

Kuitulinjatilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 neljännen neljänneksen tilauksiin, ja meesauunitilaus sisältyy vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。Tilausten arvoa ei julkisteta。Tämänkaltaisten projektien arvo on tavalisesti 20-25 miljoonaa euroa。

Tavoitteenamme on nykyaikainen ja ympäristöystävällinen kuitulinja, jolla on alhaiset jätevesipäästöt ja käyttökustannukset。Valmetin kuitulinja ja meesauuni vastaavat näihin odotuksiin”,sanoo Naini Papersin toimitusjohtaja一生阿加瓦尔

Valmetin Aasian ja Tyynenmeren alueen Sellu ja energia - likitoiminnan myyntijohtajanNK Jainin我们使用tärkeät tekijät saivat Naini paperin valitsemaan Valmetin。Tässä project jektissa pääsemme hyödyntämään vahvaa läsnäoloamme Intiassa, paikallista toimitusvalmiuttamme ja uusinta twinroll puristinteknologiaamme。Nämä seikat autoivat meitä aisitsemaan asiakkaan rottamuksen rotettavana ja kokeneena kemiallisen massateollisuuden johtavana asiantuntijana"。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Keitto- ja kuitulinjatoimitukseen sisältyy eräkeittolaitos, joka koostuu kolmesta kartiopohjakeittimestä sekä kuitulinja, johon kuuluu seitsemän Valmet TwinRoll -puristinta, lajittamo, MC-pumput, sekoittimet ja tornikaavarit sekä perussuunnittelu ja tehdaspalvelut。Kaustisointitoimitukseen sisältyy myös yksi OptiDisc(TM) WL -suodatin。

Uuden pitkän, märän meesan käsittelyyn käytettävän meesauunin suunnittelukapasitetti on 200 tonnia päivässä。Meesa kuivataan uunissa ketjujärjestelmän avulla。Uunia varten toimitetaan poltinjärjestelmä, joka käyttää joko generaattorikaasua yhdessä polttoöljyn kanssa tai vaihtoetoisesti sataprosenttisesti polttoöljyä。Generaattorikaasu on hiilikaasuttimessa tuotettua matalan lämpötilan köyhää kaasua。

Tietoa asiakkaasta Naini Papers Limited

Naini paper Limited, joka aloitti toimintansa vuonna 1995, on yksi harvoista premiu -luokan paperin tuotantolaitoksista Intiassa。我很高兴能有这样的机会,我希望能有这样的机会。

Nainin laitoksella on käytössä nykyaikainen märkäpesujärjestelmä, jatkuvatoiminen keitin, happidelignifiointilaitos ja monivaiheinen valkaisu。

Sanjay bore, NK Jain, Hamid Halimi, Claus Jensen Holm, Pawan Agarwal, Myank Agarwal, Umash Agarwal ja S.K Sawheny allekirjoittamassa sopimusta kaustisointiteknologista sekä meesauunista。

NK Jain, Pawan Agarwal ja Fredrik Wilgotson allekirjoittamassa sopimusta keitto- ja kuitulinjatoimituksesta。

NK Jain, Aasian ja Tyynenmeren alueen Sellu ja energia - likitoiminnan myyntijohtaja, Valmet, puh。+ 91 9873251858
Fredrik Wilgotson, Aasian ja Tyynenmeren alueen Sellu ja energia -liiketoiminnan johtaja, Valmet, puh。+66 613 847 911

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely