Valmet toimtaa katkokamera- ja vianilmaisujärjestelmät蓝皮书在特哈尔斯坎

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 31。Tammikuuta 2019 klo 11:00

Valmet toimittaa Valmet IQ Web Monitoring -katkokamerajärjestelmän (WMS) ja Valmet IQ Web Inspection -vianilmaisujärjestelmän (WIS) Blue Paper SAS -yhtiön paperikone 1:lle Strasbourgiin Ranskaan。Järjestelmät parantavat paperikoneen kokonaistehokkuutta。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 neljännen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tyypillisesti tämänkaltaisten automaatiojärjestelmätoimitusten arvo在欧洲的miljoona。

"Valmet on ollut pitkäaikainen kumppanimme monissa automaatiojärjestelmätoimituksissa, joten luonnollisesti halusimme tutustua heidän katkokamera- ja vianilmaisuratkaisuunsa。Toimittajavalinnan aikana Valmetin kanssa käydyt keskustelut ja WMS-laitteiden test tehtaalla vakuuttivat meidät siitä, että integroitu Valmet IQ -konenäköjärjestelmä vastaa odotuksiimme", sanoo文森特·穆勒,蓝皮书sähköistyksestä ja automaatiosta vastaava päällikkö。

Valmet pystyy toimittamaan laajoja automaatiokonaisuuksia, joissa on mukana prosessi- ja laatusäädöt。Katkokamera- ja vianilmaisujärjestelmät ovat erittäin tärkeitä, kun parannetaan laatua ja koneen kokonaistehokkuutta。Olemme innoissame, kun voimme tarjota sovelluksia ja palveluita, jotka auttavat asiakasta pääsemään tavoitteisiinsa。Jatkamme hyvää yhteistyötä tehtaan kanssa vahvistamalla paikallista läsnäoloamme", toteaa帕特里克·罗霍, Valmetin automaatio - liketoiminnan myyntipäällikkö。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus paperikone 1:lle sisältää 21 kameralla varustetun Valmet IQ Web Monitoring -katkokamerajärjestelmän ja Valmet IQ Web Inspection -vianilmaisujärjestelmän, josa yhdistyvät sekä läpivalo- että heijastusgeometriat。没有任何解决方案可以实现这一目标kriittisiä对该目标的分析ajettavuushäiriöiden juurisyitä。

Tietoa asiakkaasta Blue Paper SAS

Strasbourgissa valmistaa sataprosenttisesti kierrätyspaperipohjaista aaltopaperia ympäristöystävällisesti。Yhtiö perustettiin vuonna 2013, kun edellinen omistaja UPM Kymmene myi Strasbourgin LWC-tehtaan saksalaiselle Klingele Group -konsernille ja VPK Packaging Group -konsernille, jotka muuttivat sen yhdeksi Euroopan suurimmista aaltopaperin tuottajista。Blue Paperissa在160 työntekijää上,ja sen tuotantokapasitetti在40万吨高空上。

帕特里克·罗霍,myyntipäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+33 612 588 297

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely