Valmet Toimittaa Kartonkikoneuudistuksen Itc有限公司Intiaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote27.6.2019 KLO 14:00

Valmet Toimittaa ITC有限公司KartonkikoneUudistuksen Bhadrachalamin Tehtaalle Intiaan。Nykyisin Taivekartonkia Tuottavan PM 7 -Koneen Uudelleenrakentaminen On SuunniteltuLisäämänänänänáväänäväsiTuotantokapasiteettiaJa Tuomaan Uusia Laatuominaisuuukeia Lopputuominle。UudelleenrakennetunKoneenKäyttöönotto在苏万尼特景州瓦多·2020jälkipuoliskolle。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänkaltaisentilauksen arvo on tyypillisesti noin 10-15 Miljoonaa Euroa。

“TavoiteemmeTälläuudistuksellaonPäivittääkoneuusimmallaTekniikalla,Parantaa KoneenSuorituskykyäJAvarmistaakilpailukykymme Markkinoilla”,SanooSanjay Singh.,ITC PSPD&InseriN,CMC:N,ITC Limitedin Divisioonajohtaja。

“Valmetin ITC:LLE toimittama JApäällystettyäkartonkia valmistava PM1A,通力otettiinkäyttöönmenestyksekkäästikesäkuussa2018 AsiakkaantyytyväisyysValmetin korkean suorituskyvyn teknologiaan JA projektien toteutukseen auttoi美达玻璃纤维varmistamaan塔曼uudistustilauksen Uudistuksen haastaviin tavoitteisiin vastattiin oikeallayhdistelmälläteknologia- JA prosessitukea维美德性能Centerin -asiantuntijatuen kautta,“sanoo.瓦伦耆那教,Intian aluejohtaja valmedilta。

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin ToimitukseenSisältyyUusiOptiflo foudriier.-perälaatikko,光学信心紧凑-kovanippikalanteri,opticoat Roll.-päällystysasema,Optidry外套-ilmakuivaimet,ensiörullauslaitteellinenOptireel小学-rullainsekäviira-,puristin- ja Kuivatusosien Uudistukset。KovanippikalanterinVALMET IQ.-induktioprofiloija Parantaa Kaliiperia Antaen ParemmanPohjanPäällystykselle,MikäPuolestaan​​Tuo Korkeampaa Laatua。

ToimitukseenSisältyyMyös.Valmet DNA-koneenohjausjärjestelmäja.Valmet性能中心(vpc)-etäasiantuntijatukeatarvittaessa。AsiantuntijatukeaVoidaanKäyttääMihinTahansaSopimuskauden Aikaisen Prossiin Tai AutomaatioonLiittyvänongelman Ratkaisemiseen。

Viiraosaltaan 3 600 mmLeveäkartonkikonevalmistaa Korkealaatuista Taivekartonkia(FBB)Ja UudistuksenJälkeenMyösValkaistuaSearukartonkia(SBS)Neliömassa-Alueella 200-450 G / M2。Uusien Osien SuunnittelUnopeus 600米/分钟。

Tietoja Asiakkaasta Itc Limited

ITC Limited on Intialainen Monikansallinen Yritys,JonkaPääkonttoriSijaitseeKolkatassa,Länsi-bengalissa。ITC:N纸板和专业论文 - Intian Suurin Paperi-JaKartonkiyhtiö,Joka Valmistaa Pakkaus- Ja GrafiikkakartonkejaSekäLaajaaValikoimaaerikoispaperita Ja Kartonkeja。

Varun Jain,Johtaja,Intian Alue,Valmet,Puh。+91 96548 13696
Petri Paukkunen,Johtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。040 744 8182

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.