Valmet Toimittaa Kartonkikoneen JK Paper有限公司Intiaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote12.9.2019 KLO 11:00

Valmet toimittaa Kartonkikoneen Ja SiihenLiittyvänLaajan自动机构 - JA Teollisen InternetIn Paketin JK Paper Limitedin Fort Songadhin Tehtaalle Intiaan。SijoittamallauusimpaanPäällystetynKartonginTeknoloiAan JK Pape Pyrkii Kasvattamaan Markkinaosuuttaan Kasvavilla Intian Markinoilla Ja Palvelemaan MarkinoitaenemmänPaikallisillaToimituksilla。Kartonkikone在TarkoitusOttaaKäyttöönVuoden2020 LoppuunMennessä。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“LisätäksemmeMarkkinaosuuttammeKasvavilla Intian MarkkinoillaLalusimme Investoda TodellaLuotettavaanPäällystetynKartonginTekniikkaan。testasimme teknologiakonsepteja.valmet.在Koeajolaitoksella.,jotta saimme varmuuden luotettavuudesta。SuunnittelemmeKäyttävämmePilotointveluitaKartonkituotteidenLisäkehittämiseenMyösMyöhemminTässäProjektissa。ValmetinOsaaminenPäällystetynKartonginValmistuksessa莫琳HyvineZhvistiPäätöstämmmeNtisestään“,SanooS.K.耆,JK Paper Limitedin Pakkauskartonkiprojektijohtaja。

“Olen Todella Iloinen,EttäValmetValittiinTämänProjektinPäätoimittajaksi。KartonkikonekekiikanLisäksiToimitammeKattavanValikoimanKemikaalijärjestelmiä - KyseessäonensimmäinenKemikaalijärjestelmätoimituksemmeintiassa。VahvaErikoispäällystysosaamisemmeJa ErinomaisetMäränpänn盖姆米萨萨Ja Muissa Aasian Maissa Autoivat Osaltaan Sopimuksen Saamisessa“Varun Jain,Valmetin Intian Maajohtaja。

toimituksen tekniset tiedot.

valmetin toimitussisältääuudenPäällystävänKartonkikoneen.perälaatikoistarullaimellesisältäenilmakuivaimet,kemikaalijärjestelmät,lämmöntalteenotonjamuitakartonginvalmistusjärjestelmiä。KartonkiPäällystetäänumerillaPäällystysasasemilla,Mukaan Lukien Teknologisesti EdistyksellinenOpti涂层层-päällystysasema,Jolla Saadan KaksiPäällystekerrostayhdelläkertaa。toimitukseen kuuluumyösvalmedinuuden轧机工艺解决方案业务-yksikön(Aiemmin gl&v)toimittamakiekkosuodin贾拉哈Automaatiojärjestelmäpaketti.SisältäenGeaialikaistaTukeaValmetin Suorituskykekeskuksesta(VPC)。

Viiraltaan 4,250 mmLeveäKartonkikoneTuottaa Taivekartonkia,Valkaistua Sellutonkia(SBS)SekäKuppi-JA Barrier-Kartonkilajeja。

Tietoja Asiakkaasta JK Paper Limited

JK Paper Limited Perustettiin Vuonna 1962 IntegleOIDUSSA SELLU-JA PAPERATEHTAASSA。JK Paper Ltd:Lläon Kaksi Suurta IntegtoituaPaperInvalmistusyksikköä,JK纸米尔斯,雷加达,奥里斯卡·贾马中央纸浆厂,松田,古吉拉特邦,Joiden Yhteenlaskettu Vuosikapasite in 455 000吨。SE在Intian MarkkinajohtajaBrändituotteidenKopiopaandersäJAIntian Kahden Parhaan Toimijan JoukossaPäällystetynPaperinJa Huipulaatuisen Pakkauskartongin Valmistajana。Yhtiötrjoaalaajan valikoiman Korkealaatuisia paperituotteita。Uuden Kartonkikoneen JA Sirpur-YksikönKäyttöönotonJälkeenKokonaisvuosituotantoNouse Noin 800 000 Tonniin。

Varun Jain,Intian Maajohtaja,Valmet,Puh。+91(96548)13696
Mika Ollikainen,Myynti-Ja Markkinointijohtaja,Kartonki- Ja Paperatehtaat,Valmet,Puh。+358 452711711

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.