Valmet toimtaa kaksi jätteenpolttokattilaa乌鲁木齐京环能源与环境-yhtiölle Kiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote15.1.2019KLO 11.00

Valmet ja乌鲁木齐金环环境能源有限公司ovat allekirjoittaneet sopimuksen kahden jätepohjaista polttoainetta käyttävän kattilalaitoksen toimitomisesta uuteen jätteenpolttolaitokseen乌鲁木齐凯南。Uusi kattilalaitos tukee kiertotalfrom sekä tuottaa sähköä ja lämpöä verkkoon。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2018年KolmannenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

ValmetinJätteestäEnergiaksi-RATKaisu Mahdollistaa erinomaisenhyötysuhteensekätehokkaanlämmönjasähköntootannon。KattilalaitostenAsennustyön在MääräAllaaMaaliskuussa2019.LämmönJASähköntuotantoKäynnistyyVuoden2019 LoppuunMennessä。

“Valmetin Cymic-kattilateknologia on Luotettava RatkaisuJätteenPolttoon。Odotamme SaavutaVame Korkean Taloudellisen Tehokkuuden,VähäiselläHuoltojenJaSeisokkienmääälällä”,Sanoo Laitoksen VarajohtajaJaPääinsinööriöli王晧瑜。“Aluksi EMME uskoneet,ETTAjätteenpolttokattilaVOI甑NAIN suuri JA tehokas,etenkäänerittäinvaativankiinteänyhdyskuntajätteenpoltossa。Valmetin erinomainen referenssi Kiinassa kuitenkin vakuuttimeidättäysin。Räätälöitykattilaratkaisutäyttääkokoa JAparametrejäkoskevat odotuksemme,JA uskomme,ETTA SE auttaa美达玻璃纤维optimoimaan KOKO laitoksen toiminnan。“

Nämä ovat suurimat Kiinaan toimtamme jätteenpolttokattilat。Jätteestä energiaksi -konseptimme on kehitetty erityisesti jätepohjaista polttoainetta hyödyntäviä voimalaitoksia varten。Valmetin tulistimen ainutlaatuisen rakenteen ansiosta rotettavuus on erinomainen ja käyttöikä pitkä jopa vaativia polttoaineita käytettäessä。Jätteen hyödyntäminen energiantuotannossa vähentää hiilidioksidipäästöjä merkittävästi verrattuna fossil silisia polttoaineita käyttävien voimalaitosten päästöihin", sanoo Valmetin Sellu ja energia - likitoimintalinjan Kiinan johtajajussi sinisalo.

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin ToimitukseenSisältyykaksi cymic-kattilaa polttoinesiiloineen。KattilaHyödyntääkiertolejuteknologiaa。

Kattilalaitos polttaa miljoona tonnia kiinteästä yhdyskuntajätteestä tuotettua polttoainetta vuodessa。Maakaasua käytetään vain käynnistyksissä。Jätepohjaisessa polttoaineessa on korkea määrä klooria ja emäksisiä yhdisteitä, muta Valmetin kiertoleijuteknologian avulla nämä päästöt ja korroosio kuitenkin hallitaan tehokkaasti。

Tietoa Asiakkaasta Urumchi景华环保&能源有限公司

乌鲁木齐荆环环境与能源对埃里克斯图图安lämpöä ja sähköä yhdyskuntajätteestä。北京环境-yhtiötä, jonka päätoimialoja ovat kaupunkien ja maaseudun ympäristöpalvelut, jätteestä energiaksi -palvelut, jätteestä resssiksi -palvelut sekä ympäristöhankkeiden rakentaminen。乌鲁木齐景环环境能源塔罗市kiinteän jätteen hyödyntämiseen liittyviä hankesuunnittelun, prosessisuunnittelun, investininin, rahoituksen, käytön ja kunnossapidon palveluja。

Jussi Sinisalo, johtaja, Sellu ja energia, Kiinan value, Valmet,jussi.sinisalo@valmet.com
辛波,Valmet,中国区能源销售高级经理bo.xin@valmet.com.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

Henkilotietojen kasittely