Valmet Toimittaa HelenilleKaukolämpötuotannonJa -Verkon OptimointionIratkaisun

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote14.10.2019 KLO 11:00

Valumet Toimittaa Helen Oy:Lle HelsinkiinKaukolämpötuotannonJa -VerkonOptimointijärjestelmän。Ratkaisu MahdollistaaKaukolämpöverkonEnergiateHokuudenParantumisen,PäästöjenPienentämisenJATuotantokustancusten alentumisen。Optimointion on Yksi Helenin Keinoista Saavuttaa sataprosenttinen Hiilineutraalius Energiantuotannessaan。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2019年KolmannenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。JärjestelmäOtetaanKäytöönKeväällä2021。

“OptimoIndijärjestelmäParantaaKokoKaukolämpöverkonEnergiatiatiateHokkuutta,Koska VerkkoaVoidaanKäyttääOptimaalisemmalla Tavalla SiirtoviiveetJaLämpötilatNnakoiden。ToimintamallinMuutosVähentääEnergiahankinnanKustannuksiaJAPienentääääääääääälikköMiika Lindholm.Helenistä。

“Helenin Toimitus Perustuu Yli 300MeanestyksekäälleOptimoIndrojektille 30 viime Vuoden Aikana。Valmetin ParastaAsiantuntemustaKäytetäänKahittämännAsiakkaanKaukolämpötuotannontehokkuuttaympäristöystävällisesti。UusiOptimoIndijärjestelmätoinoidaanvalmetin aiemmin toimittamanan HeleninTuotannonsuunnittelujärjestelmään,käytössälevaanvalmääntn-automaatiojärjestelmäänakämuihinolemassa oleviin prosesinohjaus-jaInformaatiojärjestelmiin“,ToteaaTeijoSalonpää,工业互联网头,自爱尔兰西班牙比分动化,Valmet。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääValmetDNA District Dna District Mark-Optiminointijärjestelmän,jonka avulla voidaan哈利塔kokokaukolämpöverkontuotantoasekäkaukolämmönkulutustaja siirtoa yhden yhden ratkaisun kautta。Järjestelmämahdollistaakysyntäjoustontehokkaanohjauksen rakentamisen tulevaisuudessa。

Järjestelmäsigalokaukolämpöverkonmenovedenlämpöttilaa,Paine-Eroja Ja PumppauksiaSekäKoordinoiLämpökeskustenJAKaukolämpöhkujenTehoja。TälläSaadaanAutomatisoituaKaukolämpöverkonJA-Laitosten Hallintaa。

Valmet DNA区热管理器 - Optimointijärjestelmä在Osa Valmetin Teollisen Internetin Tarjoomaa。

Helenin Salmisaaren Voimalaitos(Kuva:Helen Oy)

Tietoa Asiakkaasta Helen Oy

Helen Oy Tarjoaa Helpomaa Ja Mutkattomampaa Arkealähes500 000 Asiakkaalle Suomessa。Lämmön,jäähdytyksenjasähkönlisäksise tarjoaa ratkaisuja alueelliseen ja Uusiutuvaan Energiaan,älykkäisiinkiinteistöhinsekäsähköiseenliikenteeseen。YhtiöKehittääFiksumpaaHiilineutraaliaEnergiajärjestelmää,jonka avulla jokainen voiotaa,käyttääjasäästäääääääääelenergiaaympäristöäkunnioioitaen。Helenin Tavoitteena在Saavuttaa Energiantuotanannossaan sataprosenttinen Hiilineutraalius 2035。

TeijoSalonpää,工业互联网,自动化,爱尔兰西班牙比分Valmet,Puh。040 5242 675.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely