Valmet ToimittaaAutomaAtiojärjestelmännnningjinlingshipyard -Telakalle Kiinaan

AutomaAtiojärjestelmänjing金陵船厂-Telakalle Kiinaan

Kuvassa vasemmalta:李飞(Apulaisjohtaja,Hankintaosasto,金陵造船厂),邓毅(Hankintapällikkö,金陵造船厂),John Weierud(Johtaja,Laiva-Automaatio,Valmet)Ja Curry Qian(Kiinan Laiva-AutomaatioliiketoiminnanMyyntikkö,Valmet)

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.12.2019 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Valmet DNA-AutomaAtioJärjestelmänTt-Linen Uudelle Ro-Pax-Alukselle,Jonka Urakoitsijana Toimii南京金陵替纳卫嘉省。Innovatiivinen KahtaPolttoainettaKäyttäväAlushyödyntääteytettyäMaakaasua(LNG),JA SE,Suunniteltut TT-Linen Green Fill -Konseptin Mukaisesti。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2019年KolmannenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。AiraTiojärjestelmänToimitukset在Aikataulutettu Vuodelle 2020上。

“Olemme Tunteneet Valmetin Laiva-AutomaatioteKnologian oderiden Vuosien Ajan。Erinomaiset的Valmetilla公开了Huippy knisten Matkustaja-Alusten Automaatiossa Maailmanlaajuisesti。Uskomme,EttäTämä在Loistava AlkuYhteistyöllemmevalmetin Kanssa,JaEttäSaammeTodellisiaHyötyjäHeidänHajauteTuistaLaiva-Automaatiojärjestelmistään“,Sanoo李飞,金陵船厂-Telakan Hankintaosaston Apulaisjohtaja。

“OlemmeErittäinMielissämmeTästäyhteistyöstänjing金陵船庭园堪萨萨。TT-Line Valitsi Valmetin LuotettavanAutomaAtiojärjestelmänLautilleenSenimmäisenKerran25 Vuotta Sitten,JaMeillä在苏里·昆尼亚Tulla ValituksiMyösuudenaluksen automaatiotoimittajaksi。TähänMennessäyli280risteilijääja140ro-pax-ja ro-or-alustaympärimaailmaavarustettu Valmetin Automaatioteknologialla。Luotamme Siihen,EttäKattavanJA Skaalautuvan Automaatioratkaisumme Ja Meriteollisuuden Osaamisemme Avulla Tuemme Asiakkaitamme Kohti OptimaalistaSuorituskykyä,Tehokkuutta JaEnergiansäästöjä“,Kertoo咖喱钱,Kiinan Laiva-AutomaatioliiketoiminnanMyyntipäällikkö,Valmet。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmet Tarjoaa Laiva-Automaation Kokonaisuuden,Joka Kattaa Koneiston,Lastin JaSähkönohjausjärjestelmätSafe返回Port -Vaatimusten Mukaisesti。Valmet DNA-AutomaatioJärjestelmäSisältääKattavatTyökalutTapahtumienJADatan分析术。

Tietoa南京金玲林街斯塔塔JA TT-LINESTA

南京金陵卫星麦丽莎·拉科卡·拉里康·拉克苏丽尼斯(Joka On Perustettu Vuonna 1951.YhtiönTehtaanPinta-Ala在Yli 1 230 000Neliömetriä,JASillä上迈尔曼Suurin Vesillelaskuramppi。南京金陵汀托卡拉在Hyvä缅因州,JA SE on Toimittanut Ja Vienyt Satoja Suuria Aluksia Yli 20 Maahan Ja AlueelleYmpäriMaailmaa。

TT-Line在YksityinenLaivayhtiö,Joka On Tarjonnut LauttapalveluitaItämerelläSaksan,Puolan Ja RuotsinVälilläJoYli 50 Vuoden Ajan。TT线Tarjoaa Suoran ReittiverkostonItämerenKaupannäynnille。Kuuden modernin RO-PAX-aluksen JA 17päivittäisenlähdönavulla TT行yhdistääSaksan suurimmat satamatTravemündessaJA Rostockissa,Świnoujściensataman Puolassa SEKA Liettuan satamakaupunginKlaipėdanEtelä-Ruotsin Trelleborgin matkakeskuksen kanssa。Tt-line on saksan Ja RuotsinVälisenRahti-Ja Matkustajaliikenteen Markkinajohtaja。Yhteys MaidenVälillä上的OluteLemassa Vuodesta 1962 Asti。

咖喱钱,基诺莱瓦 - 自动机艾蒂奥涅涅涅纳尼尼尼曼尼尼尼尼尼克斯,瓦尔梅尔,普。+86 21 3997 5000
John Weierud,Johtaja,Laiva-Automaatio,Valmet,Puh。+47 95745020

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.