Valmet toimtataa automation - ja laadunhallintajärjestelmät苏州泰森纸业有限公司

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2.5.2019 klo 11:00

Valmet toimtaa Valmet DNA -automaatiojärjestelmän ja Valmet IQ -laadunhallintaratkaisun苏州泰森纸业-yhtiölle Kiinaan。Järjestelmät asennetaan kahdelle pehmopaperikoneelle parantamaan tuotantotehokkuutta ja tuotteiden laatua。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Toimitus ajoittuu vuoden 2019 kolmannelle neljännekselle。

"Olemme tehneet hyvää yhteistyötä Valmetin kanssa jo aiemmin。Valmetin automaatiojärjestelmiä käytössä neljällä pehmopaperikoneella samaan konserniin kuuluvalla Jiangxin tehtaalla, ja niiden suorituskyky ylittänyt odotukset。Valmetin kehittynyt teknologia sopii erinomaisesti yhtiömme strategiaan käyttää innovatiivisia ratkaisuja”,sanoo Taison Paperin varatoimitusjohtajaShengyou朱。

"Valmetin tarkoilla ja rotettavilla prosessi- ja tuotemittauksilla voidan varmistaa tuotantolinjojen maksimaalinen suorituskyky kestävällä tavalla。Arvostamme asiakkaan rottamusta ja olemme innoissamme, kun voimme ratkaisuillamme parantaa heidän pehmopaperikoneidensa suorituskykyä", toteaa Valmetin automaatio - liketoiminnan Kiinan aluemyyntipäällikkö安迪。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisaltaa瓦尔麦特公司DNA-automaatiojarjestelman ja瓦尔麦特公司智商-laadunhallintaratkaisun。我的生命是在最理想的状态下自动完成的,我的生命是在最理想的状态下完成的。

Tietoa asiakkaasta Taison-konserni

苏州泰森纸业有限公司osa isoa kansainvälistä Taison-konsernia, jonka toimialoja ovat metsätalous, selluntuotanto, muovipakkaukset, puunjalostus, kiinteistöala ja kauppa。

张安迪,aluemyyntipäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh。+86 21 3997 5000

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely