Valmet toimtaa 21 kittoainemittaukseen tarkoitettua laitetta Shanghai白龙港-jätevedenkäsittelylaitokselle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 30.4.2019 klo 11:00

上海白龙港信息技术有限公司-jätevedenpuhdistuslaitokselle基南。Tilaus sisältää 21 kappaletta kiintoainittaukseen tarkoitettua Valmet总固体测量(Valmet TS) -laitetta PN100-korkeapainemoduulilla。Mittausratkaisujen ansiosta laitoksen on mahdollista säästää polymeerianstelussa ja energiankulutuksessa sekä parantaa linkouksen tehokkuutta。Lisäksi lietteen optimointi auttaa säästämään kuljetus- ja polttoainekustannuksissa kuivatun lietteen polton aikana。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Laitteet toimitetaan toukokuussa 2019。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

“Valmet TS on lotettava jatkuvatoiminen kitintoainemittaus, joka auttaa vedenpuhdistuslaitosta säästämään polymeerianstelussa ja valvomaan lietteen kuivausta”,kertoo唐晋中, Valmetin paikallisen jakelijan Zexi环保科技有限公司-yrityksen tekninen päällikkö。

Kyseessä on uusintatilaus tältä asiakkaalta。Onnistuneen Valmet TS -asennuksen myötä asiakas luottaa Valmetin teknologiaan ja tuotteisiin。Olemme luottavaisia, että meidän kiintoainemittauksemme ja innovatiivinen teknologiamme tarjoaa loppuasiakkaalle rotettavuutta jätevedenkäsittelyn optimointin ", sanoo Valmetin automaatio - likotoiminnan jakelukanavapäällikkö凯文·李

Tietoa Valmetin toimituksesta

我的朋友们都很喜欢我Valmet总固体含量测量在lotettava ja tarkka mittari kaikenlaiseen lietteen käsittelyyn (0- 40% kiintoainetta), ja se mahdollistaa säästöt energiankulutuksessa, polymeerianstelussa ja kuljetuksessa。

Tietoa asiakkaasta上海白龙岗jätevedenpuhdistamo

Vuonna 2008 perustettu上海白龙岗jätevedenpuhdistuslaitos on yksi Aasian suurimmista käsittelylaitoksista。Laitoksen käsittelykapasiteetti 2 miljoonaa kuutiometriä päivässä, ja se palvelee noin 3,56 miljoonaa ihmistä。

Valmet总固体含量测量

李凯文,automaatio - liketoiminnan jakelukanavapäällikkö, Valmet, puh。+86 21 3997 5000

Tuotevalikoima:
废水提供:www.blumebaby.com/wastewater
Valmet总固体含量测量:www.blumebaby.com/valmetts
Valmet低固相测量:www.blumebaby.com/valmetls
Valmet干固体测量:www.blumebaby.com/valmetds
Valmet污泥脱水优化器:www.blumebaby.com/valmetsdo

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely