Valumer rakentaa uuden koelaitoksen sundsvallin kuituteknologiakeskuksensa

Valomet Oyj:NLehdistötiEdote17.9.2019 KLO 14.30

Valmet Investoi Uuteen Koelaitokseen Sundsvallin Kuituteknologiakeskuksessaan。Investoinnin Tavoitteena在Vahvistaayhtiön生物生物学,Biopolttoaineiden Ja Biokemikaalien Tutkimus- JaKehitystyötä。Uusi Koelaitos在MäärättaaKäyttöönLokakuussa2020上。

Valmetin Tutkimus- jakehitystyökeskittyydiskelisenjakilpailukykyisen teknologia- ja palvelutarjoaman varka-aine-ja Energiatientiatientiatientiatiatehokkuuden parantamiseensekäuusiutuvienraaka-aineidenKäytönEdistämiseen。perinteisten痛苦痛苦塞森,Sellu-,Paperi-Ja Energiate Knogioden,Lisäksiyhtiökehittäänentistäenemmänuusiabiojalostusprosesseja,JoillaEdistetäänbabioMassaanPerustuvienRaaka-AineidenTehokastaKäyttöä。

Uusi Koelaitos Sundsvallissa VahvistaaEntisestäänValmetinBiomassan Jalostuksen Tutkimus- JaKehityStyötäSekäMahdollistaaTestaamisenYhteistyössäsiakanskaiden Ja Kumppanien Kanssa。

Alusta Tulevaisuuden Innovaatioille.

Sundsvallin Koelaitos-InvestointieSoittaa Valmetin Asiakkaile ja Sijoittajille,EttäYhtiökäyttääaAjanmukaistaHuippateknologiaaBiojalostamoliiketoiminnassaan。

Menestyvä tutkimus- ja kehitystyö edellyttää yhteistyötä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa。Tämä investinti vahvistaa Valmetin jatkuvaa kehitystä biomassan jalostuksessa sekä mahdollisuuksiamme edistää fossil isista polttoaineista luopumista ja pienentää ilmastovaikutuksia。Uusi koelaitos tulee olemaan tärkeä alusta tulevaisuuden innovaatioille ", sanoo垫子arnberg,Valmetin Biomassan Jalostuksesta Vastaava Johtaja。

investinti sisältää uuden BioTracTM值-pilottilaitteiston, jossa käytetään Valmetin DNA-ohjausjärjestelmää。在raaka-aineiden vaatimuksiin, ja sitä voidan mahdollisesti käyttää ympärivuorokautisesti,我将为你祈祷。

Valmet Investoi Uuteen Koelaitokseen Sundsvallin Kuituteknologiakeskuksessaan。

垫子Arnberg,生物量转换,Sellu Ja Energia -liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 70 623 86 66
Olof Melander,高级经理,纤维技术中心,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 70 328 70 21

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely