Valmet palkittiin LNG-alan uusimpien innovaatioiden edistäjänä

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote21.2.2019 KLO 14:00

Valmet on saanut LNG-alan(液化天然气,nesteytetty maakaasu) uusimpien innovaatioiden edistäjän palkinnon。Palkinto myönnettiin toista kertaa järjestetyssä alan pienten toimijoiden小规模液化天然气峰会2019 -konferenssissa Milanossa Italiassahelmikuuta 2019。

Konferenssissa palkittiin LNG-alan toimijoita heidän aloitteistaan, merkittävistä panostuksistaan ja suurimmista saavutuksistaan, jotka vievät alaa eteenpäin sekä parantavat sen turvallisuutta ja tehokkuutta。Palkinnot myönnetään yrityksille ja henkilöille, jotka ovat myönteisesti vaikuttaneet alaan sen arvoketjun jokaisessa vaiheessa。

TänäVuonnaUusimpien InnovaAtioidenEdistäjänPalkintoyMyönentiinValmetille,在KehittämilläännnoinaAtioillaLisännytiPienenMittakaavanLNG-Toimijoiden Tehokkuutta。

Tavoitteena Tulla LNG-Toimijoiden Ja Biokaasutollisuuden Parhaaksi Automaatio- ja Ohjelmistoratkaisutoimittajaksi

Valmet Toimittaa LNG-Alalle AutomaatioTeKnologiaa Ja Ohjelmistoja,Jotka Kattavat Paikallistason Prosesinohjauksen,Toiminnot Ja Liketoiminnan Hallinnan Lng-Infrastuktuurissa。YhtiönTavoitteena在Tulla LNG-Toimijoiden Ja Biokaasutollisuuden Parhaaksi Automaatio- Ja Ohjelmistoratkaisutoimittajaksi。

“Saatu palkinto osoittaa,ETTA olemme oikeallatielläkohti tavoitettamme。维美德在edelläkävijä,城下kehittäämolemmille aloille ratkaisuja kohti hiilivapaata yhteiskuntaa。Olemme paljonenemmänkuinjärjestelmätoimittaja,新罗hallitsemme KOKO toimitusketjun JA tarjoamme穆伊塔kattavammin automaatio- JA ohjelmistoratkaisuja”,SANOO Valmetin prosessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼Hautaluoma

液化天然气是一种非常重要的能源。Valmet DNA综合操作-ratkaisu yhdistää ainutlaatuisella tavalla energia-arvoja prosessi- ja laatutietoihin。Yksi käyttöliittymä pystyy keräämään kaiken toiminnan kehittämiseen tarvittavan tiedon ja minimoi samalla inhimilliset virheet。Tietoa voidaan myös jakaa eri käyttäjien kesken。

Kyseessä on toinen kerta lyhyen ajan sisällä, kun Valmet saa tunnustusta LNG-alan青少年tekemästään työstä。Lokakuussa 2018 yhtiö palkittiin johtavana globaalina palveluntuottajana alan pienten ja keskikokoisten toimijoiden Small-Mid - Scale LNG Summit 2018 -konferenssissa amsterdam Alankomaissa

Luelisää.Valmetin ratkaisuista LNG-alalle。

Tietoa小规模LNG Summit -Konferenssista

Järjestyksessään toinen小型液化天然气峰会kokosi yhteen LNG-alan koko arvoketjusta ammattilaisia keskusteleaan pienen mittakaavan projekteista。Puhujina oli huippuasianttijoita, jotka esittelivät räätälöityjä menetelmiä ja lähestymistapoja, joilla varmistetaan pienen mittakaavan LNG-toimintojen tehokkuutta。

祝你好运Valmetin saaman palkinnon LNG-alan uusimpien innovaatioiden edistäjänä小规模LNG峰会2019 -konferenssissa Milanossa。

Jani Hautaluoma, johtaja, prosessiautomaatio, automaatio - like imintalinja, Valmet, puh。040 486 0307

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.