Valomet KorvaaLaadunhallintajärjestelmänPapeleradel Principado,S.A:N(Paprinsa)Tehtaalla Espanjassa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote29. Tammikuuta 2019 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Valmet IQ质量控制系统-Laadunhallintajärjestelmän,SiihenLiittyvänaGraportidijärjestelmänJAÄSKettäinLanseeratunValmet DNA IQ Dashboard-KoontinäkymänPapeleradel Principado,S.A:N(Paprinsa)Kartonkikoneelle Espanjaan。JärjestelmätParantavatKoneen Ajettavuutta Ja Lopputuoth Kokonaislaatua。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2018NeljännenneljänneksenTilauksiin。TyypillisestiTämänkaltaistenapplaatiojärjestelmätoimitustenarvo alle miljoona euroa。

“在hienoa萨达asiakkaalta tunnustusta sellu- JA paperiteollisuuden teknologiajohtajana JA markkinoiden parhaan laadunhallintaratkaisun上ainutlaatuinen toimittajana。Kosteudenhallintakonseptimme。Valmetin raportointiratkaisu JA vahva paikallinen palvelu olivat ratkaisevia asiakkaanpäätöksenteossa。Jatkamme raportointikonseptinkehittämistäyhdessäasiakkaan kanssa JA odotamme innollayhteistyötä”,SANOOmyyntipäällikköjavier navas.valmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Toimitukseen Kuuluu.VALMET IQ质量控制系统(QCS)-laadunhallintajärjestelmäsisältältältänkolmeMittapalkkiaSekäniihinLiittyvätMittauksetJASäädöt。LisääntyvänProssitiedonAvulla Konetta VoidaanSäätääAiempaaTarkemmin,MikäParantaaKoneenSuorituskykyäJALopputuenteen Laatua。nopeammatkäyntiinajotja lajinvaihdot nostavat tuotantothokkuutta。ToimitukseenSisältyyyhteys olemassa olevaanautomaatiojärjestelmänänänänaänäniaikaistaja horiverietoa antavaValmet DNA IQ仪表板-koontinäkymä,jokaauttaakäyttäjiäreagoimaan nopeammin muuttuviin tilanteisiin。

Laaja Valmet IQ报告-SovellusSisältääkone-贾亚斯卡斯鲁里安·扎戈诺尼·塞克斯·普莱斯蒂斯顿哈林南。raportien ja laboratiotietojen avulla operaattoritpystyvätseuraamaan jasäämäänapaperinlaatua ja tuotantoa jatkuvatoimisestisekätarkastelemaanmenneitätapahtumia。Valmet DNA卷监测-ValvontatyökalunAvulla He Voivat Hakea Helposti AsiakastilauksiinLiittyviäRullakohtaisiaLaatutietoja。

Tietoa Asiakkaasta Papelera del Principado,S.A.(Paprinsa)

Vuonna 1978 Perustettu Paprinsa TuottaaKorkealaatuistaPäällystettyäkartonkiasataprosenttisestaKierrätyskuidustaEspanjanJaKansainvälisilleMarkkinoileLe。YhtiöPanostaaTutkimukseen JA JATKUVAAN Parantamiseen,MinkäAnsiostaSEPystyy Tarjoamaan erinomaisia Tuotteita Ja Palvelua Asiakkailleen。Paprinsan Vahvuuksia Ovat Korkealaatuiset Toottep Ja Asiakastarpeiden Mukaan Joustava Tuotanto。

Valmet KorvaaLaadunhallintajärjestelmänPapeleradel Principado,S.A:N(Paprinsa)Tehtaalla Espanjassa。

javier navas,Myyntipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。+34 606 469 164

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.