Valmet kehittää kenttäpalvelutoimintojaan investoimalla uteen digitaaliseen alustaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 8.10.2019 klo 13.00

Valmet Investoi Uuteen Digitaaliseen Alustaan​​,Jolla Se Tukee,Tehostaa JaKehittääStratecisestiTärkeitäkenttäpalvelujaan。Uusi AlustaOtetaanKäytöönMaailmanLaajuisestiKevään2020Aikana,JA SE Korvaa UsertaNykyisiäAlustoja。

Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。Valmet Toteuttaa Visiotaan Muun Muassa ParantamallaKenttäpalvelujaanTärkeänäsanaYhtiönaiakaspalveluaJa -TukeaSekäPaikallistaLäsnäoloa。valmetinkenttäpalvelutkooostuvat kunnososapito- ja prosesitukveluistasekävuosiseisokeistajaetätuesta。

Uusi digitaalinen alusta parantaa entisestään Valmetin kykyä tarjota asiakkailleen maailmanluokan palveluja lisäämällä resssien läpinäkyvyyttä sekä luomalla etäyhteyksiä kenttäpalvelujen ammattilaisten ja Valmet Performance Center -keskusten välille。Tämä nopeuttaa ja tehostaa palvelujen toimitusta asiakkaiden kohteissa。Pystymme myös ennustamaan palvelujen tarvetta ja neuvomaan niissä entistä paremmin sekä kehittämään yhdessä kunnossapito- ja huoltosuunnitelmia asiakkaidemme laitteille ja prosesseille ", sanoo Valmetin kenttäpalvelujen kasvusta vastaava johtaja安德斯Ohrblad

投资图拉战略瓦尔美丁kenttäpalvelujen edelläkävijäksi

Osa Valmetin Sratectista的InvestointaPäätöstäKehittääkäkäpalvelujaerityiselläohjelmalla。UusissaKenttäpalveluissa的止痛药,Huollon Kapasiteetin Ja Saatavuuden Parantamisessa,OsaamisenKehittämisessäSekäProsesienyhtenäistämisessä。Go Yli valmedilla 1 100KenttäpalvelujenAmmattilaista,Mikä在11次射门伊斯坦特埃蒙特Kuin Vuotta Aiemmin。

Digitaalisen Alustan Toimittaa Servicemax,Joka on JohtavaKenttäpalvelujenHallintaohjelmistojen Toimittaja。

" Meille on kunnia olla mukana tukemassa Valmetin visiota kenttäpalvelujen laadukkuudesta。Huolto on strategisesti tärkeää yhtiön pääomavaltaisille asiakkaille”,sanoo ServiceMaxin toimitusjohtaja尼尔Barua”。Kumppanuutemme vahvistaa Valmetin kykyä toimittaa maailmanlookan kenttäpalveluja teollisuudelle。Lisäksi Valmetin huoltohenkilökunta saa käyttöönsä työkaluja, joiden avulla he pystyvät ennustamaan huoltotarpeita entistä paremmin。Kumppanuutemme tukee myös yhteisten kunnossapito- ja huoltosuunnitelmien kehittämistä asiakkaiden laitteille ja prosesseille pitkällä aikavälillä。”

安德斯Öhrblad,瓦尔梅廷kenttäpalvelujen kasvusta vastaava johtaja, puh。+46 705 32 85 22

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

luelisää:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely