Valmet Ja Uni Viridas JatkavatYhteistyötäänaLmimallaBiomassavoimalaitoksenKymmenvuotisenKäyttö-ja kunnossapitosopimuksen kroatiassa

Valomet Oyj:NLehdistötiedote25.2.2019 KLO 11.00

Valmet Ja Uni Viridas ovat AllekirjoittaneetKymmenvuotisenKäyttö-JA Kunnossapitosopimuksen Kroatiassa Sijaitsevasta Babina Gredan Biomassavoimalaitoksesta。TilausSisältyyVuodinvuoden 2019年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Kerrota Julkisuuteen。

YritystenYhteistyöAlloiVuonna 2011,JA Vuonna 2015 Valmet AloittiVoimalaitoksenKäytönJAKunnossapidonAsiakkaan Puolesta。

“Ensimmäinenkäyttö-JA kunnossapitosopimus Valmetin toimittamaan voimalaitokseen OLI meillemerkittävävirstanpylväsvuonna 2015年Käytännössäasiakas toimittaa voimalaitokseen polttoaineen JA MYY voimalaitoksen tuottamanlämmönJAsähkön。维美德vastaa kaikesta muusta vuoden jokaisenapäivänä。Yhteistyö统一Viridasin kanssa上sujunut erinomaisesti,JA仙jatkuminenhyödyttäämolempiaOsapuolia“,Sanoo Valmetin Cen-AlueenEnergiamyynistäJA-Palveluista Vastaava Johtaava JohtajaMarkus Bolhar-Nordenkampf

在onnistunuttäyttämäänaiakkaanodotukset,javoimalaitoksenKäytettävyys在Ylittänytsovituttavoitteet上的Valmet。Esimerkiksi suunnittelemattia seisokkeja在oolluterittäinvähänjasavukaasupäästötötötötötötötötötötötötötötötlelleetPieniä。Valmet onMyöspystyny​​t osoittamaan,ettäkattilatoimii tehokkaasti Ja KuluttaaVähänPolttoainettaJaVettä。LisäksiPoissaoloonJohtaneita Tapaturmia Tai RaportointejaYmpäristövahingoistaei Ole Oleolut。

“Valmet on SuoriutunutTehtävistäänerinomaisestikolmen viime Vuoden Aikana,Joten Oli Loogista JatkaaYhteistyötäKymenelläVuodellaeteenpäin”,Sanoo Unit-Konsernin StrustaSta JALiketoimintakeHityksestäStanbulissaScastaavaJohtajaalkin yaman.

Valmet Ja Uni Viridas JatkavatYhteistyötäänJaVoimalaitoksenSuorituskyvyn OptimoIntio Vuoteen 2029 Saakka。

TeknistäTietoaVoimalaitoksesta

Valmetin Toimittamassa Biomassavoimalaitoksessa在BiowerPower 8 -Kiertoleijukattila。voimalaitoksensähköteho在jopa 10 megawattia jalämpötehojopa16兆瓦蒂。PolttoaineinaKäytetäänPuuhakettaJa Kuorta。

Tietoa Asiakkaasta Uni Viridas D.O.O.

Uni Viridas D.O.O.在Kroatiassa Sijaitsevan单位投资N.v.-YhtiönErikoisyksikkö。Sen Visiona在Tehostaa Raaka-AineidenKäyttöä,kunnioittaaympäristöä,LuodaTyöpaikkoja,LisätäyhteiskunnallistaTietoisuutta Ja SitenMyötävaikuttaatalouteen。

Valmet Ja Uni Viridas JatkavatYhteistyötäänSolmimallaBiomassavoimalaitoksenKymmenvuotisenKäyttö-JA Kunnossapitosopimuksen Kroatiassa。

Markus Bolhar-Nordenkampf,Johtaja,CEN能源销售和服务,Valmet,Puh。+43 6648 294 054
RobertKölby,GlobaaliTuotepäällikkö,Sopimusliiketoiminta,Energy and Environment Services,Valmet,Puh。+46 7060 913 37

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯蒂克森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.#rechargedbyvalmet.

HenkilötietojenKäsitely.