Valmet Esittelee Uuden SukupolvenVianilmaisujärjestelmänPablcon2019 -Konferenssa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote6.TouKokuuta 2019 KLO 13.00

Valmet Tuo Markkinoile Uuden Sukupolven Valmet IQ Web检测系统-Vianilmaisujärjestelmän(智商),Jonka Avulla Kartongin- ja PaperInvalmistajatPystyvätTarkastelemaanJA Parantamanan Tootteidensa Laatua Aiempaa Tarkemmin。Reaiaikaisesti Toimiva IQ Wis Mahdollistaa juurisyiden分析innin ja Korjaavien Toimenpiteiden TekemisenVälittömästi。IQ WIS MuodostaaYhdessävalmet智商网络监控系统-KatkokamerajärjestelmänKanssaValmet智商流程和质量Vision-Konenäköjärjestelmän。

Vahva Synergia Parantaa Laatua

uuden sukupolven.Valmet IQ Web检测系统-järjestelmä在kehitettyyhteistyössäglobaalinvianilmaisu- ja mittausratkaisutoimittaja博士Schenkin Kanssa。

“上osoitus vahvasta synergiasta,城下syntyy Schenkin JA Valmetin博士yhteistyö,坤maailman parhaanvianilmaisujärjestelmätoimittajanJA maailman parhaan paperinvalmistusprossien asiantuntijan osaaminen JA kokemusyhdistetäänälykkäästi。Olemme toimittaneetympärimaailmaayhteensä450的Valmet IQ过程和质量视觉-järjestelmää,JA TAMA UUSI tuotelanseeraus上tärkeäaskeleteenpäinkohtientistätarkempaa laadunhallintaa。维美德jatkaa tukea olemassa olevalle laitekannalle JA tarjoaa sillepäivitysmahdollisuuksia。Uusien ominaisuuksien tuomat edut voidaan integroida olemassa oleviinjärjestelmiinpäivityksillä”,kertoo Valmetin Automaatio-liiketoiminnanlaadunhallintajärjestelmistävastaava johtajaMarko ToSkala.

“Olemme innoissamme uuden维美德智商WIS-järjestelmänkehittämisestä。维美德在sellu- JA paperiteollisuuden toimittajienedelläkävijä,JA仙vahvan myynti- JA palveluorganisaation kautta voimme tarjota johtavaa vianilmaisuteknologiaammenäihinprosesseihin globaalisti”,SANOO Schenkin博士myyntipäällikkö彼得-M。海因泽

TehokkaitaTyökalujaPaperin分析Ja Laatuluokituksen

Valmet IQ Web检测系统-JärjestelmässäKäytetäänälykäänälykängiaa,jossaYhdistyvätmatriisi- ja viivakamateknologioiden parhaat ominaisuudet。järjestelmän莫奈特奈特省苏纳州苏丹古特瓦特·瓦茨莫斯蒂·雅戈·埃塔·拉特鲁瓦特·瓦特·瓦特

Mittaukset OvatErittäinTarkkojayösHyvinKorkeissa Ratanopeuksissa。Laaja Mittausegometraiavalikoima mahdollistaa aiempaaherkemmänjaluotettavamman vika-inalysin。YhdelläKamerapallaVoidaan Korvata UserataYksiköitä,MikälisääasennuksenKustanandakokkuutta,VieVähemmänTilaaJaVähentääHuoltapeita。

TeknistäTietoaValmet IQ Web Inspection-Järjestelmästä

IQ WIS-JÄRJESTELMÄSSÄ在KäytettyuusintaTeknologiaa,Jolla PaperInvalmistajatPystyvätValvomaanJa Hallitsemaan Tuotteidensa LaatuaEntistätarkemmin。Ainutlaatuinen Valaistekogia Tuo Esiin Painatuksen Kannalta Kriittiset Viat,Joita Ei Aiemmin Ole SaatuNäkyviin,JA Mahdollistaa Vikojen 3D-Kontrastin。etenkinpitkänomaisetviat ja esimerkiksi tavallisilla valoilla umalvaikeasti havaittavatÖljytahrattulevat esiin。Tarkat,Yksityiskohtaiset Vikaluokitukset VoidaanTehdähyödyntämälläMida-Analyysia(多重图像缺陷分析)JA UusimpiaTekoälyynPerustuviaOhjelmistoalgoritmeja。

Valmetin Teollisen InternetIn RatkaisutHyödyntävätVianilmaisujärjestelmästäsaatavaadataa。Prosesista Syntyy Kokonaisvaltainen Kuva,KunLaatusäätö-JaKonenäköjärjestelmiendataaYhdistetään。Kun MukaanLisätääänvieläMuutaAviaintieto佛斯塔斯塔·洛克萨·瓦斯塔斯特·拉卡萨·沃尔斯基·哈尔顿斯汀苏发斯基·哈普图斯本文拉图鲁

Tietoa博士Schenk-yhtiöstä

Vuonna 1985 Perustettu Schenk GmbH博士Innovatiivinen Korkean Teknologian Yritys,Joka SijaitseeSaksassaLähelläMüncheniä。Yhtiökehittää,瓦尔梅斯塔哈马尔基诺奥波西亚·威尼拉斯(Ja Mittausratkaisuja Automatisoituun Laadunvarmistukseen Ja Tuotantoksesen Valvontaan。järjestelmätovattärkeitämonienmateriaalien valmistuksessa ja jalostuksessa laajoille markkinoilele。Schenkin Yli博士300TyöntekijääYMPäriMaailmaaKehittävätJatkuvastiuusiaStandardeja Vianilmaisuun。

Tietoa Papercon-Konferenssista

Paperi-Ja Pakkausteollisuuden Tekninen Konferenssi的Papercon,JokaJärjestetään5.-8。Toukokuuta 2019Indianapoliksessa Indianassa Yhdysvalloissa。Tapahtuman OvatKehittäneetPaperi-,Pakkaus- JA KuitukangasteLlisuuden Tekniset Asiantuntijat JaPäättäjät。PAPERCON 2019.Tarjoaa Osallistujille Verkostoitumistapahtumia Ja Asiantijoiden Puheenvuoroja,JoissaEsitelläänGatkaisujaMoniinNykypäivänTeknisiinHaistisiin。

Uuden Sukupolven Valmet IQ Web检测系统-Järjestelmässähyölynnetäänälykästä8k-kamateknologiaaerittäinkorkeanmittaustarkkuudensaamiseksi。

Laaja MittauseGeometria Mahdollistaa AiempaaHerkemmänJaLuotettavammanVika-analysin。Ainutlaatuinen Valaistekogia Tuo Esiin Painatuksen Kannalta Kriittiset Viat,Joita Ei Aiemmin Ole SaatuNäkyviin。

Marko ToSkala,Johtaja,Laadunhallintajärjestelmät,自动化,Valmet,Puh。040 837 2459.
Aki Torvinen,Liketoimintapäällikkö,konenäköjärjestelmät,自动化,Valmet,Puh。040 724 6126

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.