Valmet esittele超高清-optiikkaa kuituanalysisin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 24.6.2019 klo 11:00

Valmet on lanseeranut täysin uudistetun optiikkamoduulin 35 vuoden laboratorio- ja kuitumittauskokemuksensa pohjalta。超高清optiikan avulla voidaan mitata enemmän kuituja tarkemmalla resoluutiolla, mikä laajentaa sovelluskohteita ja parantaa mittaustarkkuutta。

Vuoden 2013 lanseerauksestaan lähtien Valmet FS5 -laboratoriokuituanalysaattori (Valmet纤维图像分析仪)on mahdollistanut tarkat ja standardoidut kuitumorfologian mittaukset ilman erikoiskoulutusta, näytteiden valmistelua tai laboratoriotiloja。Nyt uusi optiikka tarjoaa laajemman mittauskennon, joka parantaa tikkumittausta。Lisäksi siinä关于茶的茶的价值,jonka avulla vodaan mitata useamia ja pidempiä kuituja。超高清-kamera tarjoaa puolestaan nopeamman kuituanalyysin ja lisää terävyyttä, mikä parantaa kuitujen ja pienten partikkelien haaitsemista。Uusi optiikkamoduuli on saatavilla myös päivityksenä asiakkailla jo käytössä olevin Valmet FS5 -analysaattoreihin。

“Meidän tuotekehitystiimimme teki sen jälleen!Optiikan parannukset auttavat asiakkaitamme näkemään ja tunistamaan pienempiä partikkeleita, kuten parenkyymisoluja。Lisäksi ne mahdollistavat aiempaa pidempien kuitujen tai isompien tikkujen mittaamisen", sanoo Valmet FS5:n tuotepäällikköTommi Niskanen

Valmet FS5 on tarkoitettu käytettäväksi tehtaan rutiinitestauksissa, ja se täyttää myös tutkimuslaboratorioiden vaatimukset。Tulokset ovat iso -standard mukaisia, täysin jäljitettävissä, ja ne mahdollistavat sellun täyden potential hahmottamisen, mikä autaa paperin valmistajia hallitsemaan proessiaan ja saavuttamaan halutun lopputuotteen laadun。

Valmet FS5 -analysaattorin ylläpitovaatimukset ovat minimaaliset, ja jokainen yksikkö kalibrodaan akkreditoidulla kalibrointityökalulla Valmetin tehtaalla Kajaanissa。

“Yli sata asiakasta maailmanlaajuisesti on ilmaissut tyytyväisyytensä Valmet FS5 -alustaan。Olemme saaneet positiivista palautetta uusista optiikoista ja niiden luomista mahdollisuuksista niin vanhoilta kuin uusilta asiakkaitamme”,sanooTuomo Kalkaja,johtaja, analysaattori ja mittalaiteliiketoiminta, Valmet。

超高清-tekniikka havaitsee pienempiä partikkeleita

Valmet FS5 auttaa sellu- ja paperitteta hahmottamaan raakamaterainsa todellisen potential in a saavutamaan oppputuotteen laadun。Uuden kompaktin ja käyttäjäystävällisen yksikön avulla asiakkaat hyötyvät parmmasta mittausten saatavuudesta, käytettävyydestä ja鲁特塔vuudesta, jotka johtavat myös aika- ja resurssisäästöihin。

Veden, viemäröinnin ja sähkön lisäksi analysaattorilla ei ole erikoisvaatimuksia。在liikuteltavissa, jolloin sitä voidaan käyttää niin tehtaalla kuin laboratoriossa, missä ja milloin nopeaa ja tarkkaa massan ominaisuuksien analyysia tarvitaan。分析结果如下räätälöidä, ja Valmet FS5 - analysis aattorissa on vakiomittauksina kuitudensiot(脑垂体),hienoainemittaukset,脑垂体massa ja kiharuus。Näiden lisäksi on kaksi valinnaista mittauspakettia, jotka sisältävät muun muassa puulajisuhdelaskennan,纤化,kink-indeksin ja soluseinän paksuuden sekä putkisolujen, tikkujen, parenkyymisolujen ja kuituvyyhtien mittaamisen neuroverkkotyökalun avulla。

卢lisaa:www.blumebaby.com/fs5

您的名字是什么意思? enemmän kuituja tarkemmalla resoluutiolla, mikä laajentaa sovelluskohteita ja partaa mittaustarkkuutta。

Tommi Niskanen, tuotepäällikkö, Valmet纤维图像分析仪,Valmet, puh。+358 400 758 915
Tuomo Kälkäjä, johtaja, analysaattori- ja mittalaiteliiketoiminta, Valmet, puh。+358 50 317 0803

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely