Muutos Valmetin Sijoittajasuhteissa

Valomet Oyj:nLehdistötiedote29.5.2019 KLO 10:00

Calle Loikkanen.Jättäätehtävänsäsijoittajasuhdejohtajana31. Elokuuta 2019MennessäSiirtyäkseenuuteentehtäväänvalmetinulkopuolella。HänonTyöskennellytvalmetin Sijoittajasuhteissa Vuodesta 2013. Callen Seuraajan Rekrytointiprosessi Alkaa Mahdollisimman Pian。

“大道上menestyksekkäästijohtanut Valmetin sijoittajasuhteita vuodesta 2016Hänenjohdollaansijoittajasuhdetyömme上vahvistunutentisestäänJA saanut莫尼亚kotimaisia JAkansainvälisiätunnustuksia。Toivotamme Callelle kaikkeahyväähänensiirtyessäänuusiin haasteisiin Valmetin ulkopuolelle”,toteaa Valmetin talousjohtajaKari Saarinen.

Lisätiedot:
Kari Saarinen,Talousjohtaja,Valomet,Puh。044 213 8263

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.