Vuoden 2018 Arne Asplund Marching Pulping-PalkintoyönnettiinAndersKarlströmille

Valomet Oyj:nLehdistötiedote15.2.2018KLO 11:00

Vuoden 2018 Arne Asplund机械制浆机 - 在myönnetty教授on alpallintoAndersKarlströmille.

Arne Asplund机械制浆 - PalkintosäätiöJakaaPalkinnonKahdenVuodenvälein。Palkinnon Tarkoituksena onEdistääuudenTeknologianKhittämistäSuursaantomassanValmistamissi。

Palkinto LuovuteTaan 29.5.2018国际机械制浆 - Konoferenssa。TapahtumanIsäntänätoimiiPapirindustriensTekniske Forening,JA SEJärjestetäänTrondheimissaNorjassa。

Tietoa Palkinnon Saajasta.

AndersKarlströmSai Tohtorinarvon Vuonna 1991 ChalmersinTeknillisestäkorkeakeakourusta。SenJälkeenHän在Toiminut UndersaJohtotehtävissäSellu- JA PaperiteollisuudessaSekäakateemisessaMaailmassa。HänToimiiTälläHetkelläSähkötekniikanSosastonjohtajanaChalmersinTeknillisessäPalseakehourussa。

Karlströmillä在Syvällinenymmärrysjauhatuksen perusteista mekaanisessa ja kemimekaanisessaminkävalmistuksessa,Minkäpohjaltahän在käynnistänytajattelutavan muutoksen jauhatuksen teoriassaesittelemällänertopiamallin。TämäuusiLähestymistapa托莫布纳坎VälineItä,Joiden Avulla VoidaanYmmärtääJauhatusalueellaTabahtuva Vuorovaikutus Jauhimen Toiminnan,Levykuvioiden Ja Tuotetun Sellun LaadunVälillä。NämäuudetHavainnotOvatJoKäytössäMonillaTuotantolinjoilla,JA NE Tarjoavat Mahdollisuuksia Laadun JaOminaisenergiansyötönOwingOineIn。

Arne Asplund机械制浆 - Palkintosäätiö

Arne Asplund Marching Pulping -Palkinnon Tarkoituksena在EdistääuudenTeknologianKehittämistäSuursaantomassanValmistamisski。Palkintomyönnetäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänallhilölle,Joille Halutaan Antaa Tunnustusta Erinomaisesta Saavutuksesta Mekaanisen Massanvalmistusteknologian Tutkimus- JaKehityStyössä。

Arne Asplund机械制浆 - voittajannimeämisestäpastaavasäätiöfustettiinvuonna 1985 kunnioittamaan asplundin panosta sellu-ja paperateollisuuden alallaympärimaailmaa。Palkinnon Jakamisen Teki Mahdolliseksi ValmetinLahjoitusSäätiölleVuonna1985.SäätiönPuheenjohtajaonProfessoriGöranBengtsson。

Thomas Granfeldt,GlobaaliKehityspäällikkö,苏布梅斯斯坦,Valmet,Puh。+46 70 630 33 93,thomas.granfeldt@valmet.com.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.