Valmetin Uusi Ratkaisu Mahdollistaa Tarkat Kuivan Kiintoaineen Mittaukset Teollisissa Sovelluksissa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote3.5.2018 KLO 11:00

Tuonut Markkinoile uuden valmet高固体测量(Valmet Hs)-kiintoainemittauksen,Joka Mahdollistaa Vakaat Ja Tarkat MittauksetTeollisessaJätevedenkäsityssssssssssssssssssssssssssssssssssssalssssssssssssssssssssssssssssssssale,Sellu- ja paperituotannossa jasuuressamääärässsamuita teollisia proseseja。Valmet HS Mittaa Jopa Yli 30%Kiintoainepitoisuuksia Tai 1-70%Kosteuspitoisuuuksia。

MikroaAltoteKnogiachanan Perustuva Valmet HS Suunniteltiin AlunPitäenKunnallisileJätevedenpuhdistamoille,JaSiinä在专利Anturakenne。SE Ottaa JatkuvaaNäytevirtaaprossin Putoamispaikasta Tai Suodatinosiosta JA Palauttaa Sen Prossiin KiintoainepitoisuudenMittauksenJälkeen。

“TälläRatkaisulla在Paljon Potentiaalia Etenkin Sellu-JA Paperiteollisuudessa,梅萨卡·克尔基Kiintoainepitoisuuden Mittaus托基·塞克伊特(KutenEntistäParemmanPitoisuuuksien Hallinnan,KustannusSäsäsjäJAParempaalaatua”,SanooJarmo Havana,Valmetin Automaatio-LiketoimintalinjanTuotepäällikkö。

Kustannus- japolttoainesäästötParantavatKestävyttä

uusi mittaustuokäyttäjilleumeratahyötyjä。SE auttaaVähentämäänämään延期KuljetuskustannuksiaJätevestukuksissaSekäPupoltoaineenKäyttöäSovelluksissa,JoissaLietettäKäytetäänaänkatilanPolttoaineena,MikäParantaaTeollistenProsesienKestävyttä。LisäksiValmetHSMahdollistaa KiintoaineidenKokonaismäänntasojenOptimoinnin Ja KuivatusProosessien Reaiaikaisen Seurannan。

Valmet HS,Joka On JoKäytössäKorkeanPitoisuudenRullapainonJälkeen,Mahdollistaa Tarkan Sellun Koostumuksen Hallinnan Jalostuksessa,MinkäAnsiostaPaperikoneelleSiirtyväSellu在Jatkuvasti Tasalaatuista上。LisäksiPaileoMyösKuluttaaVähemmänEnergiaa,Murskaa KuitujaVähemmänJaEstäälianPitoisuudet,Jotka Saattavat Vahingoittaa Laitteita。

穆伊塔hyväksikoettuja维美德HS -sovelluksia ovat muun muassajätevedenlietteen kuivatuksenjälkeisenkiintoaineen mittaus sellu- JA paperisovelluksissa,sahanpurun kosteuspitoisuuden mittaus ennen rakeistamista puunjalostusteollisuudessa JA lietteen kosteuspitoisuuden seuranta ennen polttoa。

“Ratkaisu在Oltut Niin Suosittu,EttäuusiaSovelluksia Syntyy Jatkuvasti.TälläHetkelläiiTeollisuudenaloillaKehitetäänMuunMuassaKosteusmittaustaTärkkelyksen,Sokerin Ja Kipsin AvullaSekäLämpökuivatusProinta”,HavanaLisää。

Valmet高固体测量(Valmet HS)

luelisää:www.blumebaby.com/valmeths.(Englanniksi)

Lisätietoa:
Jarmo Havana,Tuotepäällikkö,自动化,Valmet,Puh。050 577 5524

Valmet在Johtava Maailmanlaajuinen ProssiteKnologioiden,自动申尼·阿里雷斯尔梅省Ja PalveluidenKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLorisuudelle。Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme maailman parasta palvelua。

Valmetin Vahvaan Teknologiatajontaan Kuuluvat Muun Muassa SellutehtaatSekäPehmopa蜘蛛网,Kartongin Ja Paperin Tuotantolinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。Edistykselliset Palvelumme Ja Automaatioratkaisumme Parantavat Asiakkaidemme Prosensien Varmuutta JaSuorituskykyäSekäTehostavatRaaka-Aineiden JA EnergianHyödyntämistä。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯蒂克森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.