Valmetin Uusi KovanippiliimausteknologiaOtettiinKäyttöönPropapierillaSaksassa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote7.5.2018 KLO 11:00

Valmetin toimittama,kokonaan uudentyyppinen pintaliimauslaite,OptiSizer硬,JA siihenliittyvätkemikaalijärjestelmätotettiinmenestyksekkäästikäyttöönPropapier GmbH的:N布尔金tehtaalla Saksassapäivänetuajassa 19. huhtikuuta 2018 Tuotantolinja PM 1:LLA valmistetaan内衬的,aallotus- JA substituutti-lajeja 100 prosenttisestikierrätyspapereista。Hyvänyhteistyönjatarkoituksenmukaisenprojektityönansiostakaikkituotetut ulkopakkauskartongit ovat olleet myyntikelpoisia heti startista Alkaen。

Hyviätuloksiahetiensimmäisestäpäivästä

Prototyyppituote ja erittäin lyhyt seisokkiaika ovat haastava yhdistelmä。Lähtöasetelmasta huolimatta useimat tavoitteet saavutettiin heti käyttöönoton jälkeen。Kartonkirata kulki nipin läpi sulavasti ja ajettavuus oli erinomaista。Uusi tekniikka osoittaa jo nyt selkeän potentiaalinsa lujuusominaisuuksia ja höyryn kulutusta koskevien tavoitteiden saavuttamiseksi。

Olin aivan hämmästynyt nähdessäni uuden pintaliimauslaitteen nopean käyttöönoton。Aiemmat korkeat ratakireydet aiheuttivat melko paljon haasteita ajettavuudelle。Näyttää siltä, että tätä haastetta ei enää ole。Olemme saavuttaneet tavoitteeksi asetetun laatuspesifikaation, ja nyt voimme keskittyä lisähyötyjen, mm. höyrysäästöjen, korkeampia lujuustasojen tai tärkkelyssäästöjen tavoittelemiseen, Propapierin teknologiapäällikköPhillipos Vrizassanoo。

“上hetki Nippitelojenensimmäinensulkeutuminen,城下kertoo paljon uudesta pintaliimauslaitteesta - 。。etenkin,乔斯KYSE上prototyypistä硒OLItäydelliseltä恩havainnut lainkaan ratakireyden aiheuttamaanrypistymistäkartongissa 11päivänseisokkiaikataulu OLI hyvin tiukka硒,ETTA pystymme puristamaan仙10päivään,OLIhämmästyttävääJA Todiste ErinomaisestaYhteistyöstäJA奥斯腾QtelustSa“,Sanoo Valmetin Kartonki-Ja Paperitehtaat
-liiketoimintayksikon kehityspaallikkoJani Hakola.

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin toimitus sisälsi uudenOptiSizer硬-nimisen pintaliimauslaitteen。Verrattuna tavanomaiseen pintaliimauslaitteen OptiSizer Hardissa在kaksi kovaa nippitelaa。Tärkkelys ruiskutetaan nippiteloille, jotka siirtävät tärkkelyksen nippiin, josta se siirtyy edelleen paperirainaan。

Lujuus在Yksi OptiSizerHardintärkeimmistäEduista。TärkkelystänanrostellaananTeranipissäKorkeammassaNippipaineessa,MikälisääKuitujenTiheyttäToodenParempiaLujuusominaisuuuuksia。Muita OptiSizer Hard -Euja OvatPienemmätelinkaarikustannukset ruiskutusapplikoinnin塔基ja parempi ajettavuus agemmannippiprofiilisäädönansiosta。

Nykyinen ja vanhentunut tärkkelysvalmistusjärjestelmä korvattiin Propapierissa Valmetin tärkkelysvalmistusjärjestelmällä, joka on erityisesti sunniteltu optimsizer Hardille ja sen ruiskutusapplikoinille。图特顿tärkkelyksen ominaisuuksilla on huomattavasti alhaisempi vaihteluväli, mikä auttaa tuottamaan määritellyn laatuspesifikaation mukaisia linereita。Toimitettu konekiertojärjestelmä在täysin automatisoitu ja varustettu painesihdein上。

ToimitukseenSisältyyMyös20viikon mittainenyhteistyosopimus, jolla entisestään parannetaan Propapierin tuottamien班轮- ja aaloutuskartonkien ominaisuuksia。Yhteistyösopimuksen tavoitteena on löytää parhaat toimintatavat uuden sizerin käyttöön, esim。Vähentämällä energiankulutusta ja edelleen parantamalla edelleen liner- ja aaloutuskartonkien ominaisuuksia, kuten keventämällä ulkopakkauskartonkien neliömassaa vaarantamatta muita tärkeitä ominaisuuksia。

Lisatietoja asiakkaasta Progroup

Progroup Ag Kyseenalaistaa Olemassa Olevia,KehittääTäysinUusiaLähestymistapojaJATuoEdelläkävijäkonseptejaMarkkinavalmiuteen。YrityksenMenestyksekäsKehitysPerustuuJohdonmukaiseen Greenfield-Stratchiaan,Teknologiseen Johtajuuteen,Verkostojen Hallintaan Ja Kehittyneeseen Toimitusketjustrategiaan。Ulkopakkauskartongin Ja Aaltopahvin Valmistus上的Progroupin Ydinliiketoiminta。Yrityksellä在Nykyisin Kaksi Paperatehdasta(Propapier Burgissa JaEisenhüttenstadtissa),YhdistettyLämpö-Ja Voimalaitos(Propower),Kymmenen Aaltopahvitehdasta(Prowell)JA UmeryTaPalveluyrityksiä(博士学位,Provice JA Profild)。Vuonna 2017YhtiönMyyntioli noin 804 Miljoonan Euroa Ja SeTyöllisti1100Työntekijää。Yksi Alan Kolmesta JohtavastaYrityksestäKeski-Europassa上的Yritys。YRITYKSEN下一代产品-TuotteetVähentävätRaaka-AineidenKäyttöäjaHiilidioksidipäästöjäyhdistettynäParantuneeseenSuorituskyyn。TootteetOvatTäydellinenEsimerkkikestävänKehityksenAjattelustaJa TeollisuudenKestävästäLiketoimintaympäristöstä。

Progroupin Yrityssateenvarjon Alla Olerovat Propapierin Tuotantolaitokset Burgissa JaEisenhüttenstadtissa图豪ulkopakkauskartonkeja tullakseenvähemmänrippuvaisiksiepävakaistapaperimarkkinoista。Burgin Tehtaalla Sachsen-Anhaltin Osavaltiossa Saksassa Valmistetaan Raskaampia Kraft-Liner-uperistuutja Ja Test-LinereitaNeliömassa-Alueella 110-230 G / M2。Laatuaan ensimmäisen OptiSizer Hardin käyttöönotto on jälleen erinomainen esimerkki Progroupin“创新的力量”-filosofista ja vahvistaa edelleen Progroupin laatua, rotettavuutta ja kustannusjohtajuutta。

Martin Taxacher, vanhempi paperiteknologiapäällikkö, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 744 0574

贾尼·哈ola, Kehityspäällikkö,卡尔通基-佳paperitehtaat,瓦尔梅特,puh。+ 358 40 755 2663

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Yhteisten ponnistelujen tulos: Ensimmäinen optimsizer Hard -start jälkeinen konerulla Propapierin tehtaalla Burgissa