Valmetin Uusi Kostutin Parantaa塔拉拉氨基纳汀KäyristymääjaPoikkisuuntaistaKosteusProfiilia

Valmet Oyj:nammattilehdistötiedote15.1.2018KLO 11:00

在Kehittänytuudenvalmet智慧智慧oq valmet oc转换保湿霜-kostuttimen,jolla voidaan hallitatarralaminaatinkäyristymääjakosteustasoasekäparantaapoikkisuuntaista kosteusprofiilia。KostutinTäydentääValmetinLaadunhallintakonstiaTarralaminaattilinjoille。

IQ转换润肤霜-kostuttimen avulla tarralaminatin valmistajat voivat kontroloida käyristymää paljon nopeammin ja tarkemmin kuin perinteisillä höyry- tai kostutusjärjestelmillä。Uuden kostuttimen uudleenkostutuskyky的verrattuna jopviisinkertainen, mikä tekee siitä erinomaisen valinnan myös nopeille linjoille。Kostuttimeen voidan liittää Valmet IQ -tuoteperheen poikki- ja konesuuntaisia säätöjä ja siten staboida lopputuotteen laatua nopeutta ja lajia vaihdettaessa", sanoo liiketoimintapäällikköMikko Talonenvalmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Valmet IQ转换保湿霜 - Kostutin在Kompakti Mikropisarate Knologiaan PerustuvaKostutusjärjestelmä。森50 mmVälitykselläOleviailmahajoitteisia suuttimia ohjataan hyvin tarkoillalineaarisäätöventtileillä。Kostutin Pohjautuu AlanKehittyneimmänKostutusjärjestelmäperheenTeknologiaan。

Kattava Laadunhallintaratkaisu Tarralaminaattikone.

Valmet tarjoaa kattavan laadunhallintaratkaisun tarralaminaattikoneille。KäyristymänJAKosteudenHallintaan TarkoiteTunKostutusjärjestelmänSekäPoikki-JA KonesuuntaistaSuuntaisuuntaSiihen Kuuluu Laaja Valikoima Jatkuvatoimisia Laatumittauksia,Joilla Saadan Nopeasti Ja Tietoja Prossista。LisäksiSeSisältääääääääääääääääääääääääla-jaVianilmaisujärjestelmiä,Jotka Auttavat Havaitsemaan Laatuviat Ja Tunnistamaan Niiden Juurisyyt。

Kaikki Iq-Ratkaisun Komponentit Pohjautuvat Valmetin Laajaan ProsesioSaamiseen JA Kokemukseen Sellu-Ja Paperiteollisuudesta。Niitätakevatmonipuoliset Asiantuntijapalvelut。

Valmet IQ转换保湿霜 - kostutin

米科·塔洛宁,liiketoimintapäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。050 598 9873

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.