Valmetin Uusi Jatkuvatoiminen Ratkaisu Parantaa Meesan Kosteusmittausta

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote1.3.2018 KLO 11:00

Valmet在Kehittänytnovatiivisenjatkuvatoimisen Ratkaisun Meesan Kosteusmittaukseen。Valmet石灰泥水分测量-Mittauksella voidaan seurata meesasuotimensuorituskykyäkuljetinhihnallaja siten parantaa meesan laatua。Uutta Sovellusta VoidaanHyödyntääMyösMyötäkytkentänäMeesauuninTehonsäädössä。TarkempiTehonsäätöoptimoi Energiankulutusta JA ParantaaMerkittävästiMeesauuninAjettavuutta。

“Laboratoriomitten ongelmana on Se,EttänäytteitäOtetaannniinharvoin,ettiemittietoaVoidaKäyttääTehonsäädösä.Se在Mahdollista Vain Jatkuvatoimisella Mittauksella”,Sanoo Talteenottolinjan analysaatteiden Ja KehittynedenProssisäätönenLiketoimintapäällikkö蒂莫劳里拉valmetista。

RavapunateKnologiaan Perustuva Koskematon Mittaus,Joka Mittaa Meesan Kosteuspitoisuuden的Valmet石灰泥水分测量。Sen Anturissa在埃尔蒂宁翁Optinen Rakenne,Joka Varmistaa Erinomaisen Mittaustogrenkuuden。Ratkaisu perustuu valmetinpitkäänkokemukseenkosteusmittauskogiasta。

Erinomaisia tuloksia sellutehtailta.

Meesan Uusi Kosteusmittaus on Jo Osoittanut Toimivuutensa Sellutehtailla。埃里特·塔克马帕省埃里特äinHyvä立斯斯塔斯奥克拉·森卡·斯·森卡索斯·萨塞萨MeesasuotimenToimintaNäkyyVälittömästikosteusmittauksessa。Itsepuhdistuvaa kosteusanturia ei tarvitse puhdistaaedespölyisessäympäristösä。MittaAsaVoidaanKäyttääMyösMeesasuotimenKunnossapidon Suunnittelussa。

Timo Laurila,Liketoimintapäällikkö,Talteenottolinjan analysaattorit Ja KehittyneetProsesisäädöt,自动化,Valmet,Puh。0400 922 442.

Valmet.com:石灰泥水分测量(Englanniksi)

VALMET石灰泥水分测量

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.