valmetin tammi-maaliskuun 2018 Osavuosikatsauksen Julkistaminen 27. Huhtikuuta 2018

Valomet Oyj:NLehdistötiEdote13. Huhtikuuta 2018 KLO 9:00

Valmetin Osavuosikatsaus Ajalta 1. Tammikuuta - 31. Maaliskuuta 2018 julkistetaan Perjantaina 27. Huhtikuuta 2018 Noin Klo 12.00卸芬·艾卡阿PörssitiedoteJAEsitySmateriaaliSekäSuomeksiEttäNengl​​anniksiOvatTällöinSaatavillaValmetin Kotisivuilla Osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus分析yikoille,Sijoittajille Ja Medialle

ValmetJärjestäänenglanninkielisentiedotustilaisuuden分析yikoille,Sijoittajille Ja Medialle Perjantaina 27. Huhtikuuta 2018 KLO 14.30 Suomen Aikaa。TiedotustilaisuusjärjestetäänvalmetinPääkonttorissaKeilaniemessä,Osoitteessa Keilasatama 5,02150 Espoo。tiedotustilaisuudessaesiintyvättoimitusjohtaja pasi lainesekätalousjohtajakari saarinen。

网络广播-Lähetys.

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetykenäosoitteessawww.blumebaby.com/webcastit.。SuoraLähetysAllaaKLO 14.30透明度Aikaa。Lähetyksentallenne on Katsottavissa Samassa Osoitteessa Pian TilaisuudenJälkeen。

Puhelinkonferensi.

Tiedotustilaisuuteen Voi OsallistuaMyösPuhelinkonferenssinKautta。Puhelinkonoferensiin Osallistutaan SoittamallaviimeistäänviisiMinuuttiaNennenTilaisuuden Alkua,KLO 14.25 Suomen Aikaa,Numeroon 09-4245 0806.OSallistujiaPydetäänAntamananHyydetäänAntamananHeinenKonferenssipuhelun ID-Nowero:7349687。

网络广播-LähetyksenJa Puhelinkonferenssin Aikana Kysymykset TuleeEsittäänenglanniksi。Webcast-lähetyksenjapuhelinkonferenssinJälkeenMedialla在Mahdollisuus Haastatella Johtoa Suomeksi上。

Tilaisuutta voimyösseuratatwitterinvälitykselläosoitteessawww.twitter.com/valmetir.

LisätietojaAntaa:
Calle Loikkanen,Sijoittajasuhdejohtaja,Valmet,Puh。010 672 0020
METIALLE:ANU SALONSAARI-POSTI,JOHTAJA,MARKKINOITTI,VIESTINTÄJAKESTÄVÄKEHITYS,VALMET,PUH。010 672 0033

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

Seuraa Valmetin SijoittajasuhteitaTwitterissäwww.twitter.com/valmetir.