Valmetin tammi-kesäkuun 2018 puolivuosikatsauksen julkistaminen 25。heinakuuta 2018

Valomet Oyj:NLehdistötiedote27.Kesäkuuta2018 KLO 10.00

valmetin puolivuosikatsaus ajalta 1. tammikuuta - 30.Kesäkuuta2018 julkistetaan Keskiviikkona 25.Heinäkuuta2018 Noin Klo 15.00 Suomen Aikaa。PörssitiedoteJAEsitySmateriaaliSekäSuomeksiEttäNengl​​anniksiOvatTällöinSaatavillaValmetin Kotisivuilla Osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus分析yikoille,Sijoittajille Ja Medialle

ValmetJärjestäänenglanninkielisentiedotustilaisuuden分析仪式Tikoille,Sijoittajille Ja Medialle Keskiviikkona 25.Heinäkuuta2018 KLO 16.00卸芬·艾卡阿TiedotustilaisuusjärjestetäänvalmetinPääkonttorissaKeilaniemessä,Osoitteessa Keilasatama 5,02150 Espoo。tiedotustilaisuudessaesiintyvättoimitusjohtaja pasi lainesekätalousjohtajakari saarinen。

网络广播-Lähetys.

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetykenäosoitteessawww.blumebaby.com/webcastit.。SuoraLähetysAlkaa Klo 16.00卸芬·艾卡阿Lähetyksentallenne on Katsottavissa Samassa Osoitteessa Pian TilaisuudenJälkeen。

Puhelinkonferensi.

Tiedotustilaisuuteen Voi OsallistuaMyösPuhelinkonferenssinKautta。Puhelinkonoferensiin Osallistutaan SoittamallaviimeistäänviisiMinuuttiaNennenTilaisuuden Alkua,KLO 15.55卸芬·奥根省,Numeroon 09-4245 0806. OsallistujiaPydetäänAntamananHyydetäänAntamananHeinenKonferenssipuhelun ID-Nowero:9398496

网络广播-LähetyksenJa Puhelinkonferenssin Aikana Kysymykset TuleeEsittäänenglanniksi。Webcast-lähetyksenjapuhelinkonferenssinJälkeenMedialla在Mahdollisuus Haastatella Johtoa Suomeksi上。

Tilaisuutta voi myös seurata Twitterin välityksellä osoitteessawww.twitter.com/valmetir.

LisätietojaAntaa:
Calle Loikkanen,Sijoittajasuhdejohtaja,Valmet,Puh。010 672 0020
METIALLE:ANU SALONSAARI-POSTI,JOHTAJA,MARKKINOITTI,VIESTINTÄJAKESTÄVÄKEHITYS,VALMET,PUH。010 672 0033

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin SijoittajasuhteitaTwitterissäwww.twitter.com/valmetir.