Valmetin Iroll-Teknologia Saavutti 500 Asiakastoimituksen Rajan

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote22.5.2018 KLO 11:00

valmetin iroll-teknologiaa在hyödynnettyjo 500 kertaa eri puolilla maailmaa。500. Toimitus Tehtiin Ssangyong C&B:LLE,Etelä-韩国山西的Joka ovimpia PehmopaperInvalmistajia。Valomet Analssoi Puristinlaitteiden Nippikuorman Ja Suorituskyvyn MuuttuvissaOlosuhteissaKäyttämälläIroll-Teknologiaa。

Valmetin Iroll-Teknologian JA Puristintelan Pinnoiteuusinnananannannan ansunosta Ssangyong C&B Pystyi Pehmopapanikoneensa(PK4)Kuivaus- ja HuopaprofiilejaSekälisäämäänkonenopeuttaja sensia。

“OlemmetyytyväisiäyhteistyöhömmeValmetin kanssa,新罗olemmesäästäneetenergiaa JA pystyneetlisäämäänkoneen nopeutta Aiommekehittääenergia- JA tuotantotehokkuuttammeentisestäänJA saavuttaanykyistäkinsuurempiakustannussäästöjä。”,双龙SANOO C&B:N johtaja JAtehdaspäällikköJong-dae byun

KoneenHöyrynkulutusVäheni5 verenentia,JAEnergiasäästöjäsaatiinMyösTelakäytönKuorvien5 ProsentinPienennyksestä。Koneen Nopeus Kasvoi Jopa 30MetriäMinuutissa。

Asiakkaan Prosesien Suorituskyky Parani

valmetin iroll-teknologialla在ParannettuMyösMuidenasubkkaiden proseseja eri puolilla maailmaa。Teknologian Avulla On Muun MuassaVähennettyrullaushylkyäverenttia,Kasvatettu Paperikoneen Ajonopeutta 30MetrilläMinuutissa,PäällystemääröbofiilinHajontaa 40 verenttia Ja Pidennetty PuristimenHuopienKäyttöikääverentilla。

Erinomaisten Tulosten JaMyönteisenasiakaspalauteenmyötävalmminyntääiroll-teknologiaayhälaajemmin asiakkaiden koneiden tuotantotehkuuden,Laadun Ja Ajettavuuden Partamisessa。

valmetin iroll-teknologia

valmetin iroll-tuoteperhe on edistyksellinentyökalupakkipaperilinjojen tehokkuuden Ja Nippiprofiilien Optimointiin。Teknologia AntaA Mahdollisuuden Puristin-,Sizer-,Päällystys-,Rullain- Ja Pituusleikkurisovellusten Profiilien Tarkaan Mittaukseen Ja Prosesinohjaukseen。

“在Toimialan Nopein Ja Tarkin Onlown-ProfiilienMittyökalu。NippienLisäksiIroll-Teknologia Mittaa PaperinLaatutekijöitä,Ja Se VoidaanYhdistääProviilienSäätöäänaääään”,Kertoo ValmetinTeknologiaPäällikköTatuPitkänen.

Valmet Iroll在OsaYhtiönälykkäitäTelaratkaisuja,Jotka Perustuvat AinutlaatuiseenYhdistelmäänValmetinTelatuotteita Ja Asiantuntijapalveluja。Niiden Teknologiat Tuovat Paperin-,Kartongin- jaPehmopaperInvalmistajienKäyttöönnoopatjaÄärimmäisenTarkatMittaukset,Kunnonvalvonnan,Tietojen Analysoinnin,etäanalytikkapalvelutja profiiliensäätösovellukset - YhdistettynäveletinAsiantuntemukseen Ja Prosesiosaamiseen。

valmet iroll.

luelisää:

//www.blumebaby.com/campaign/iroll/

//www.blumebaby.com/board-andpaper/services-for-board-andpaper/roll-services/iroll-technology/

TatuPitkänen,特肯纳普齐考卡基,Telapinnoitteet,Palvelut,Valmet,Puh。+358 40 869 7601

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.