Valmetilta online-ratkaisu nesteytetyn maakaasun toimintojen keskitettyyn hallintaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 20.2.2018 klo 11:00

Valmet网站kehittänyt innovatiivisen online-ratkaisun, jolla nesteytetyn maakaasun eli LNG:n toimintoja voidan hallita keskitetysti。Uusi Valmet DNA综合操作-tiedonkeruusovellus vastaa kasvavan alan tarpeisiin: avulla voidan keskitetysti hallita tietoa, optimoida hankintoja ja suunnitella logistiikkaa tehokkaasti。Ratkaisu tuo merkittäviä hyötyjä LNG:n tuotantolaitoksille ja terminaaleille sekä logistiikka- ja laivausyhtiöille。

Valmet tähtää pienten LNG-toimijoiden parhaaksi ratkaisutoimittajaksi。Olemme sununnitelleet tämän ratkaisun pienemmän kokoluokan toimintaan, jonka hallinta on erityisen haastavaa", Valmetin proessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼Hautaluoma

Ratkaisu sopii hyvin myös 5 000-50 000米3.:n LNG-terminaaleille, nesteytyslaitoksille, 50-2 000米3.:n LNG-satelliittiterminaaleille, LNG/ LNG- tankkausasemille sekä kaikkeen energiansiirtoon ja logistiikkaan näiden välillä。

Valmetin tarjoamat ratkaisut kattavat koko toimitusketjun hallinnan tuotantolaitoksista terminaaleihin, nesteytykseen ja logistiikkaan perinteisiä järjestelmätoimittajia laajemmin。Tarjontaan kuuluvat Valmet DNA -automaatiojärjestelmä, HIMA-turvajärjestelmä, konsuojaus ja nyt myös toimintojen keskitetty hallintaratkaisu。Kaikki niihin liittyvät Valmetin palvelut ja teolisen internetin ratkaisut auttavat asiakasta matkalla eteenpäin。

Toimintojen parempi hallinta säästää aikaa ja kustannuksia

Valmet DNA综合操作系统-ratkaisu keskittyyn tiedonkeruuseen ja konttilogistiikan hallintaan kattaa raportoinin, mittaukset, tuotannonsuunnittelun, proessin optimoinin ja käyttöliittymän toiminnanohjausjärjestelmiin。Automaattisilla ja joustavilla työkaluilla voidan optimoida hankintojen tekemistä ja tilausten suunnittelua sekä sunnitella logistiikkaa tehokkaasti aikaa ja kustannuksia säästäen。Lisäksi toimitusketjun eri osapuolet pystyvät kommunikoimaan keskenään helposti。

Ratkaisuun kuuluu integrated groitu karttatyökalu, jolla laitoksia ja kalustoa voidan valvoa jatkuvatoimissti。Lisäksi taa tarvittavat tiedot sähköiseen ja automaattiseen laskutukseen sekä laadun ja energiataseen hallintaan。

Valmetin ratkaisu tuo tehokkuutta ja turvallisutta konttien päivittäiseen hallintaan。Kontteja valvotaan paikannuslaitteita ja -palveluita kehittävän teknologiayritys Yepzonin kehittyneellä teknologialla, ja valvontalaitteiden akut kestävät jopa vuoden。Ratkaisussa on mukana myös innovatiivisia sovelluksia, kuten konttien virtuaalinen painemittaus ilman kallista instrumentintia。

Keskitetty datanhallinta mahdollistaa myös turvallisuuden kehittämisen laajemmin。我们的病毒是由病毒引起的,它可以在tarvittaessa网站上找到nähdä,也可以在iminasta的网站上找到。Valmet tarjoaa palvelun datan pilkkomiseen ja visualisointiin eri osapuolille。

Jani Hautaluoma, johtaja, proessiautomaatio, Valmet, puh。040 486 0307

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

瓦尔梅特DNA综合操作在乌乌斯sovellus keskitettyyn tiedkeruuseen的konttilogistiikan hallintaan。我们都很高兴,我们都很高兴。