Valmetille Uusintatilauskonenäköjärjestelmästäpilerudkorsnäsinskärblackantehtaaltaruotsista

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote31.10.2018 KLO 11:00

Valmet在Saanut Uusintatilauksen Valmet IQ过程和质量vision-konejärjestelmästä(PQV)Billerudkorsnäs-yhtiönSkärblackanTehtaaltaRyotsista。järjestelmäasennetaantehtaan paperikone 7:Lle(PK 7)Maksimoimaan Tuotantolinjan TehokkuuttaSekäParantamananLopputuoteen Laatua Ja Liketoiminnan Tulosta。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2018年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tehdashyväksyijärjestelmänjaottisentuotantokäyttöönelokuussa。Vuonna 2017 Valumeti托米蒂萨曼·萨森·詹宁·彭特拉汤PK 10:LLE。

“kaksi samanlaistajärjestelmäätehtaallahelpottaaniidenkäyttöä,ylläpitoajahuoltoa.LisäksiValmetillaonLähelläPaikallinenHuoltokeskus,Josta Tehdas Saa Nopeasti Huoltotukea”,SanooKonenäköjärjestelmienLiketoimintapäällikköAki Torvinen.valmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

valmetin toimitussisältää.Valmet IQ过程和质量愿景-Järjestelmän(PQV),Johon Kuuluvat Valmet IQ Web检测系统-Vianilmaisujärjestelmä(Wis)JA Valmet IQ网络监控系统-Katkokamerajärjestelmä(WMS)varustettuna 20 kameralla。WisSuorittaaLäpimittauksenJA Pinnanmittauksen Radan Molemmilla Puolila 4,9MetriäLeveälläPK7:Llä。

PQV在LaajaKonenäköjärjestelmä,Joka Kattaa Koko Massan- Ja PaperInvalmistusProsessinSekämaidenrainamaisten Materiaalien Tuotantogosest。

Tietoa AsiakkaastaBillerudkorsnäsJASenSkärblackanTehtaasta

BillerudkorsnäsToimittaaPakkausmateriaalejaJa -Ratkaisuja,Jotka Haastavat Tavanomaisen Pakkaamisen JaEdistävätKestävääKehityStä。Yhtiö在Maailman Johtavia ensikuitupohjaisten pakkausmaterienaalien toimittajia。Sillä在亚洲亚克卡特yli sadassa maassa,KahdeksanTuotantoyksikköäRuotsissa,Suomessa Ja Britanniassa,Ja Noin 4 400Työntekijääyli13Maassa。BillerudkorsnäsinVuosittainenLiikevaihto在中间的22 Miljardia ruotsin Kruunua Ja Se在Listattu NasdaqTukholmanPörssiss。

SkärblackantehdasLähellänorrköpingiä上的Maailman Johtavia Korkealaatuisen Valkoisen KonekiilloteTun Mg-Paperin Valmistajia。Se Tuottaamyöskorkealaatuistaruskeaa voimapaperia ja fluting-kartonkia。

Aki Torvinen,Liketoimintapäällikkö,konenäköjärjestelmät,自动化,Valomet,
浦。040 724 6126

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely