Valmetille toinen pehmopaperilinjatilaus Century Pulp and Paperilta Intiasta

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 13.12.2018 klo 10.00

Valmet on valittu toimitmaan pehopaperin tuotantolinja Century Pulp and Paperille (CPP) Intiaan。Uusi Valmet优势-pehmopaperilinja asennetaan CPP:n tehtaale Lalkuaan。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 viimeisen vuosineljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei kerrota jukisuteen。

我们对Valmetin toinen pehopaperikonetoimitus CPP:n Lalkuan tetaalle。Yritysten välinen yhteistyö alkoi vuonna 2008, kun CPP:n ensimmäinen Valmet-pehmopaperikone asennettiin。

Olemme innoissamme siitä, että Olemme ensimmäinen yhtiö Intiassa, jolle asennetaan Advantage ViscoNip -puristimella varustettu pehmopaperilinja。Uusimman puristusteknologian ja Advantage ReDry -järjestelmän yhdistelmä tuottaa merkittävän energiansäästön, yhtenäisen kosteusprofililin ja nippikuorman joustavuuden 150 kN/m:iin saakka", sanoo Century Pulp and Paperin toimitusjohtaja摩根大通(J.P. Narain。“Uusi tuotantolinja lisää yli 36000 tonnia laadukasta kasvopaperia, WC-paperia, talouspyyhkeitä ja laautasliinapaperia yhtiön nykyiseen vuotuuiseen tuotantokapasitetiin。”

Intian pehmopaperimarkkinat kasvavat nopeasti sekä kapasiteetin että laadun osalta。Uuden valame - pehopaperikoneen avulan CPP vahvistaa markkinaansa。

Century Pulp and Paper vie alueen pehmopaperiliiketoimintaa eteenpäin, mikä edellyttää parasta suorituskykyä ja maailman johtavien teknologioiden käyttöä。Olemme ylpeitä siitä, että CPP valitsi jälleen Valmetin Advantage-pehmopaperiteknologian, ja odotamme innolla pääsevämme kehittämään yhteistyötämme edelleen ja tukemaan yhtiön vahvaa laajentumista", sanoo Valmetin myyntijohtaja托马斯Karlsson

Tietoa toimituksesta

DCT 100HS -pehmopaperikoneen, TM 7:n, 2,85 m ja suunnittelunopeus 2 000 m/min。Kone on varustettu OptiFlo-perälaatikolla ja 16 jalan jenkkisylinterillä。Se sisältää advantagepehmopaperitknologioihin kuuluvat AirCap- ja Hot Air -järjestelmät sekä SoftReel A -rullaimen。Lisäksi siinä käytetään redryteknologiaa, joka on uusi tapa ottaa talteen energiaa huuvan poistoilmasta ja käyttää sitä paperiradan lämmittämiseen ennen kuivatusta。ViscoNip-puristimeen yhdistettynä sillä on saavutettu merkittävä energiansäästö ja laadun parannus。Raaka-aineena kaytetaan ensiokuitua。Tuotantolinja on optimoitu säästämään energiaa ja parantamaan lopputuotteen laatua。

Tietoja asiakkaasta世纪纸浆和纸

世纪纸浆和纸(CPP)的huipulaatuisen kirjojoitus - ja painopaperin tuottaja sekä pehmopaperin, kartongin ja人造丝级纸浆(RGP) -tuotteiden johtava valmistaja。Century Pulp and Paper on Century Textile and Industries Ltd:在saavuttanut的分部merkittävän tehokkuuden monella alalla lyhyessä ajassa。

Century Pulp and Paper toimii Himalajan juurella Lalkuassa (Nainitalissa) ja on sitoutunut paikallisyhteisön työllistäjä。

Vasemmalta: Salim Ahmad Saifee (Century Pulp and Paper), Anil Setia (Century Pulp and Paper), J.P Narain (Century Pulp and Paper), Tomas Karlsson (Valmet) ja Nandkumar DM (Valmet)。

Tomas Karlsson, myyntijohtaja, Aasian ja Tyynenmeren value, Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö
puh。+46 766 39 79 89, sähköposti tomas.a.karlsson[at]valmet.com

Nandkumar DM, johtaja, myynti ja tekninen tuki, Aasian ja Tyynenmeren value, Valmet
puh。+91 965 412 4517, sähköposti nandkumar.dm[at]valmet.com

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely