Valmetille Puitesopimus建筑Industrielles delaMéditerranée-yhtiönKanssaKaikistaUusista AutomaAtioprojekteista Vuonna 2018

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote13.3.2018 KLO 11:00

维美德上allekirjoittanut puitesopimuksen建筑业INDUSTRIELLES德拉Méditerranée酒店-yhtiön(CNIM)kanssaautomaatiojärjestelmientoimittamisesta kaikkiin uusiin JA modernisoitaviinjätettäJA biomassaa polttoaineinaankäyttäviinvoimalaitoksiin,joista CNIM上saanut泰SAA tilaukset vuosina 2017 JA 2018 CNIM上viime vuosina menestyny​​t hyvin kyseisten laitosten toimittajana Euroopassa。yhtiöon automatisoinut 21 Laitostayhteistyössävalmetinkanssa,Ja Vuodesta2010Lähtiienvalmet在Toteuttanut自动化kaikkiin CNIM:n rakentamiin uusiin alaitoksiin。

Sopimussyventääyhtiöidenhyvääkumpanuuttajakeventääcnim:ntyökuormaasen laajentuessa Uusille Markkinoile。Vuonna 2017Yhtiöoli YksiMenestyneimmistäeuroooppalaisistaJätteenpoltto-ja Biomassavoimalaitosten Suunnittelun,Hankinnan Ja Rakentamisen Kokonaistoimittajista(EPC)JA Vahvisti Uusilla Tilauksilla·伊斯曼·伊斯兰·艾霍斯拉,艾哈伊·艾布萨,奥奥奥奥奥奥CNIM OdottaaTyökuormansaLisääntyvännopeasti,Joten Se Pyrkii Kumppanuussopimuksilla Tehostamaan Hankintojaan。

“Teimme sopimuksen Valmetin kanssapitkän,tiiviin JA hyvin toimineenyhteistyömmeperusteella的Valmet reagoi muuttuviin tilanteisiin nopeasti,ymmärtäätarpeitamme,ehdottaa molempia osapuoliahyödyttäviäinnovaatioita JA tekee kanssammepäätöksiä,joiden vaikutukset ulottuvat kulloistakin projektiapidemmälle。”,perusteleepäätöstäCNIM:N hankinnoista vastaava johtajaJean-Francois疼痛

hyvistäkokemuksistasyntyysyväluottamus

“维美德muokkaatiiminsäkunkin projektin mukaan,JA仙automaatiojärjestelmä上erittäinvakaa。Luotamme Valmetiin。Kumppanuutemme alkoi电荒teolla vahvistua意大利Energonut-jätteenpolttolaitosprojektissavuonna 2002 Valmetin teknisen屯ansiosta projektit ovat onnistuneet”,SANOO CNIMin prosesseista JAjärjestelmistävastaavapäällikköGilles Cappadoro。

“关于erittäinKOVA CNIM上asettanut kumppaneilleen korkeat vaatimukset,koska kilpailu kokonaistoimittajamarkkinoilla。CNIM vastaaautomaatiojärjestelmäprojektienkoordinoinnista,sovelluksesta JAkäyttöönotosta,坤TAA的维美德vastaa laitteista,järjestelmäsuunnittelustaJAteknisestätuesta。奈登roolien yhteensovittaminen vaatii paljon luottamusta,tiimityötäJA joustavuutta”,toteaa Valmetin Automaatio-liiketoiminnanmyyntipäällikkö.Etienne Guyon.

Tietoa Constructions Industrielles delaMéditerranée-Yhtiöstä

Constructions Industrielles deLaméditerranée(CNIM)在Europan Johtavia Suunnittelun,Hankinnan Ja Rakentamisen Kokonaistoimittajia。Se ToimittaaAvaimetKäteen-Periaatteella Kokonaisia aliaksia Ja InnovatiivisiaJärjestelmäratkaisujaEnergianTalteenottoonJätteestäJABiomassastaSekäavukaasujenpuhdistusratkaisuja。yhtiönasiakkaina on niin kokeneitajätteenkäsittelytoimijoitakuin aloitteleviayrityksiäuusillamarkkinoillaympärimaailmaa。

etienne guyon,Myyntipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。+33688064905

JätettäPolttoaineenaanKäyttäväLaitosTorinossa,Italiassa。CNIM Toteuti ProjektinYhdessäValmetinKanssa Vuonna 2011。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.