Valmedille 250. TilausMenestyksekkäästäValmet地图-Kuitumassa-Analysaattora

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote11.7.2018 KLO 11:00

Saanut的Valmet 250:Nnen TilauksenMenestyksekkäästävalmet地图-Kuitumassa-Analysaattoraan,Jolla Hallitaan Kuitumassan Ominaisuuuksia Sellu-Ja Paperitehtailla。analysaattori ToimiteTaan Sichuan Qianwei Fengsheng Paper Co.Ltd:N Tehtaalle Kiinaan。toimitukseen kuuluumyösvalmetkappa qc -analysaattori。TehdasKäyttääPehmopaperinTuotannossaRaaka-Aineenaan Muun Muassa Bambua。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。2018年kolmannella neljänneksellä。

Ensinnäkin luotamme Valmetiin ja kehittyneisiin analysaattoriratkaisuihin。Tarkkojen mittausten avulla saamme tietoa kuitumassan tärkeimmistä ominaisuuksista nopeammin, tarkemmin ja jatkuvatoimisesti, mikä autaa meitä parantamaan ajettavuutta ja tuottavuutta。Toiseksi, koko kuitulinjan parempi hallinta ja stabiliteetti auttavat meitä pienentämään vaihteluita, vähentämään kemikaalien käyttöä ja alentamaan tuotantokustannuksia。Lisäksi helposti huollettavat Valmet-analysaattorit tehostavat henkilöstömme työpanosta", sanoo toimitusjohtaja川平周四川千威凤生纸 - y缇。

“在hienoa tehdä yhteistyötä asiakkaan kanssa, joka todella haluaa kehittää tehtaansa sellu- ja pehmopaperilinjojen suorituskykyä。请浏览pidettävä hyvää huolta。Kun tavoite on selvä sekä asiakkaalle että laitetoimittajalle, on helppoa löytää oikeat ratkaisut ja ottaa ne käyttöön。Suorituskyvyn parantaminen ja kehittäminen on pitkäaikainen project jekti, joka nojautuu rotettaviin analysaattoreihin ja säätöihin。在tulevaisuudessa帮助我们siirtyä vielä edistyneempiin ratkaisuihin, kun perusasiat ovat hyvässä kunnossa", toteaa Valmetin sellu- ja paperisovelluksista vastaava päällikkö珍妮Maatta

四川Qianwei Fengsheng Paperin Tehtaalla在jokäytössävalmetcormec5 x-mittaus massan vaaleudensäätöönjavalmetpolarox5 -mittaus valkaisukemikaaliensäätööns。帕哈里拉托马萨萨TehtaalleMyösKuidunKuvantamisessaKäytettävääValmetFS5 -Analysaattoria JA UmeryTaSakeuslähettimiä上的Valmet。

TietoaValmet地图 - JAValmet kappa qc -analysaattorea

Jatkuvatoiminen Valmet地图-Kuitumassa-Analysaattori Antaa Paperin-,Kartongin- Ja PehmopaperInvalmistajille Nopeaa Ja TarkaaTärkeimmistäOminaisuuuuuksista。AlansaKärkeä埃斯塔瓦杰特施塔瓦·普赫加里尼·普赫哈港瓦尔美斯塔利斯·吉尔蒂省吉尔蒂省

Valumet Kappa QC在Uuden Sukupolven Jatkuvatoiminen Analysaattori,Joka Mittaa Massan Ligniinitoisuutta,Vaaleutta Ja KuituominaisuukaiaSekäyhdistääAinutlaatuisen稳定兰·斯塔努韦

Tietoa Asiakkaasta.四川Qianwei丰盛纸

四川先威凤盛纸有限公司SIJAITSEE UUDELLA LINGANGIN TELOLSUUSALUELALALELANIN Kaupungissa Sichuanin Maakunnassa Kiinassa。Vuonna 1958 PerustetunYhtiönRekisteröityPääoma在120 Miljoonaa Juania,JaSilläyli 450Työntekijää。YhtiöKuuluuKiinan Viiden Suurimman Bambusellun Valmistajan Joukkoon Ja On Suurin Bambumetesien Omistaja Sichuanin Maakunnassa。

Bevin Li,Asiakaspäällikkö,Kiina,Automaatio,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely