Valmet Vastaan​​ottaa Lahti Energialta Suuren Automaatiotilauksen UudelleKymijärviIII-BiolämpölaitokselleLahdessa

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote13.6.2018 KLO 11:00

Valmet在Vastaan​​ottanut Lahti Energialta Suuren AutomaAtiotilauksen Uudelle,Parhaillaan Rakenteilla OlevalleKymijärviIII-BiolämpölaitokselleLahdessa。Valmetin Kehittyneet Automaatioratkaisut AuttavatYritystäEdistämäänKestävääääääänKestävääkehitystätaotamallaEnergiaasertifioidusta biomassasta。

Tilaus on mukana Valmetin vuoden 2018 toisen neljänneksen saaduissa tilauksissa。Tilauksen在第2个月的euroa。Järjestelmän käyttöönotto on sunniteltu tapahtuvan vuoteen 2020 mennessä。

“Lahti Energia在Iloinen,EttäJuuriValmetin Tarjous Oli Julkisessa Hankinnassa KilpailukeyIsin。Uskomme,EttäValmetPystyyToimittamananJärjestelmän,JokaTäyttääTarpeemmePitkälleTulevaisuuteen”,Sanoo米卡Timonen, projektipäällikkö,拉赫蒂能源。

Yhteistyö Lahti Energian ja Valmetin välillä alkoi 1990-luvun lopulla Kymijärvi I -laitoksen automation modernisoinnilla。Vuonna 2012 Lahti Energia käynnisti Kymijärvi II -voimalaitoksensa, jossa on maailman ensimmäinen kierrätyspolttoaineen (SRF) kaasutusprosessi ja jota ajetaan Valmetin automaatiotekniikalla。Lisäksi yhtiö käyttää Valmet DNA -järjestelmää ohjaamaan tuotantoaan lämpölaitoksissaan Lahdessa sekä naapurikunnissa Heinolassa ja Vääksyssä。

“瓦尔梅特tyytyväinen pystyessään jatkamaan ja edelleen kehittämään pitkäaikaista yhteistyötään Lahti Energian kanssa myös tässä Kymijärvi III -lämpölaitoshankkeessa”,sanoo Olli Koivumäki, myyntijohtaja, Automaatio,瓦尔梅特。

UusiKymijärviIII-LämpölaitosKorvaa1970-Luvulla RakennetunKivihiilelläToimivanKymijärvii-Laitoksen。UusilämpölaitosVähentääLahtiEnergianhiilidioksidipäästöjä600000 tonnilla vuodessa。LaitoksenKaukolämpökapasiteettiTulee Olemaan Noin 190 Megawattia。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimituskokonaisuus koostuu Valmet DNA -automaatiojärjestelmästä, turvallisuuteen liittyvistä järjestelmistä sekä informaationhallintajärjestelmästä, johon kuuluvat polttoaineen tietojen hallintaan liittyvät sovellukset,päästölaskennat ja voimalaitoksen tärkeimpien suorituskykyindikaattorien (KPI) seuranta sekä kaukolämpöverkon optimointiratkaisu。

Järjestelmän ainutlaatuinen piirre on se, että se perustuu virtuaaliseen palvelinrakenteeseen, joka vähentää fyysisten palvelimien ja asemien määrää, mikä yksinkertaistaa ylläpitoa ja parantaa järjestelmän skaautuvuutta tuleviin tarpeisiin。

我们一起来庆祝能量之旅

Lahti Energia Oy on monpuolinen ja vastuullinen energiayhtiö, jonka päätuotteita ovat sähkö ja kaukolämpö。Yhtiön siirtoverkko kattaa Lahden ja lähialueet。Vuonna 2017 Lahti energgian liikevaihto oli 175,6 miljoonaa euroa ja se työllisti 204 henkilöä。

Havainnekuva Kymijärvi III -biolämpölaitoksesta

Olli Koivumäki, myyntijohtaja, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 749 7314
Mika Timonen, projektipäällikkö, Lahti Energia, puh。+358 40 560 2587

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely