Valmet vahvistaa jätevesiautomaatioon liittyvää likitoimintaansa Koreassa solmimalla jälleenmyyntisopimuksen Hanchangin kanssa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 1.11.2018 kello 11.00

Valmet on solminut jätevesiautomaation jälleenmyyntisopimuksen Hanchang Corporationin kanssa vahvistaakseen jätevesiliiketoimintaansa Koreassa。Sopimuksen mukaan Valmet toimtaa edistynyttä jätevesien käsittelyn automaatio- ja mittausteknologiaa, ja Hanchang vastaa myynnistä, suunnittelusta ja palveluista Koreassa。

韩昌关于瓦基努特的信,ja sillä关于瓦基努特的韩国历史jätevesiteollisuudessa。Kun tähän yhdistetään Valmetin vahva automaatio- saaminen ja edistynyt teknologia, yhtiöt voivat laajentaa jätevesien automaatio- ja mittausliiketomintaa ja auttaa jätevesiteollisuutta parantamaan ja optimoimaan prosesjaan。

Yhteistyön myötä voimme toimtaa ympäristöteknologiaa lietteen hävittämiseen jäteveden käsittelylaitoksissa ja jätevettä tuottavissa kohteissa Koreassa。Nämä laitokset pystyvät minimoimaan elinkaarikustannuksensa edistyksellisellä automaatioteknologialla”,sanoo Hanchang corporationationin toimusjohtaja Song Ha-jeong。

Valmetin AutomaAtio- JA Mittausratkaisujen Tuotevalikoimalla在PitkätPerintet,Ja Siihen Kuuluu Uraauurtavia JaInnovatiivisiaJätevedenMittausratkaisuja。Valueilla在Yli Tuhatasiakasreferenssiähyviätuloksiatuonyista kiintoaineenmittausjärjestelmistäkunnallisissalaitoksissa ja teollisuuslaitoksissa eri puolilla maailmaa。

Jätevedenkäsittelyyn liittyvä tarjonta Koreassa:
//www.blumebaby.com/more-industries/wastewater-measurements-and-controls/wastekates-measurense-and-controls-korean/

Valmetin kitintoaineen mittausratkaisut jätevedenkäsittelyyn

Heli Karaila, jätevesitoiminnan liiketoimintapäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。040 5434 724

李纪焕,销售经理,自动化,韩国,Valmet, puh。+ 82 10 6374 5551

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely