Valmet vahvistaa jätevesiautomaatioon liittyvää likitoimintaansa Japanissa solmimalla jälleenmyyntisopimuksen Tsukishima Kikain kanssa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 5.3.2018 kello 11:00

Valmet on solminut jätevesiautomaation jälleenmyyntisopimuksen japanilaisen Tsukishima Kikai Co., Ltd:n (TSK) kanssa vahvistaakseen jätevesiliiketoimintaansa Japanissa。

Sopimuksen mukaan Valmet toimtaa edistynyttä jätevesien käsittelyyn liittyvää automaatio- ja mittausteknologia, kun taas TSK vastaa myynnistä, sununnittelusta ja palveluista Japanissa。

TSK:我在jätevesiteollisuuden markkinoilla上看到了日本。Yhdistettynä Valmetin vahvaan automaatio- saamiseen ja edistynesee teknologiaan, yhtiöt voivat laajentaa jätevesien automaatio- ja mittausliiketomintaa ja auttaa jätevesiteollisuutta parantamaan ja optimoimaan prosesjaan。

"Valmet on hyvin tyytyväinen julkistaessan yhteistyönsä TSK:n kanssa。TSK:我在kokemusta toimialta, yli sadan vuoden ajalta。Olemme sitoutuneet toimtamaan ympäristöteknologioita kaikkialle maailmaan ja viemään edistyneitä automaatioratkaisujamme vesi- ja jätevesilaitoksiin。Pyrimme myös minimoimaan veden- ja jätevedenkäsittelyn elinkaarikustannukset ja globaalit ympäristövaikutukset", sanoo Valmetin jätevesiautomaation liiketoimintapäällikkö直升机Karaila

Valmetinautomaatio -mittausratkaisujen tuotevalikoimalla在pitkät perinteet上,在siihen kuuluu uraauurtavia Ja innovatiivisia jäteveden上。Valmetilla on yli tuleista kitinaineen asiakasreferenssiä hyviä tuloksia tuoneista kitinaineen mittausjärjestelmistä kunnallisissa laitoksissa ja teollisuuslaitoksissa eri puolilla maailmaa。

Heli Karaila, jätevesitoiminnan liiketoimintapäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 54 34 724

Hideo Kikuchi, myyntipäällikkö, Automaatio,日本,Valmet, puh。+81 3 67 44 30 74

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Valmetin kitintoaineen mittausratkaisut jätevedenkäsittelyyn