Valmet Toimittaa Uusintatilauksen Kolmesta Leikkurista Shanying Internationalle Kiinaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 22.2.2018 klo 11:00

Valmet Toimittaa Uusintatilauksen Kolmesta Leikkurista Shanying International Holdings Co.,Ltd:Lle Jingzhouhun,Hubein Maakuntaan Kiinaan。Tilaus seuraa joulukuussa 2017 julkistetuaValomet Opticoncept M -Kartonkikonekauppaa(21)JA AIEMMIN.Shanyingin Ma'Anshanin Tehtaalle Toimitettuja Kartonkikoneita。Kolmen垂体leikkurin kapasiteetti kattaa kahden kartonkikoneen tuotannon。垂体leikkurit on sunniteltu otettavaksi käyttöön vuoden 2018 lopussa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tällaisen tilauksen arvo on tyypillisesti noin 10-20 miljoonaa euroa。

“yhteistyösuhteemmeshanyingin kanssa on oollutpitkäjahyvä。在乔伊特·萨内萨泰西米特·泰米特·泰西·帕蒂·凯西·帕提莱 - 大凯尼斯卡·塔斯林·萨隆·凯恩·卡尔托尼克尼斯·凯瑞特·凯恩·帕尔托托·帕特罗尼斯·帕金塔尼斯·卡尔托涅·斯塔尼亚·瓦尔·基康·斯塔涅瓦jätteenpolttokattilatoimituksesta春天国际控股勒。NämäAikaisemmatHankkeetJa Valmetin Vahva Osaaminen Pituusleikkureista Vakuuttivat Asiakaan Valitsemaan Valmetin“,Kertoo Valmetin JohtajaMikko Osara.Kartonki-Ja Paperitehtaat-Liiketoimintayksiköstä。

toimituksen tekniset tiedot.

我们都很喜欢卡帕西汀Optiwin鼓-kantotelapituusleikkuria, jotka ovat uusintatilauksia Ma'anshanin tehtaalle vuonna 2014 toimitetuille samankaltaisille垂体leikkureille。Valmetin垂体leikkurit tuovat joustavuutta tehtaan kahdelle tuotantolinjalle suren kapasiteettinsa sekä älykään käytönohjauksen ja - optimoinin avulla。

SuunniteltuNeliömassa-Alueelle的Pituusleikkurit 80-170 G / m2Ja Suunnittelunopeudelle 3,000米/分钟。

Tietoja asiakkaasta Shanying International

盛滨国际控股有限公司,AIEMMIN安徽春英文纸业有限公司,KIINAINEN YRITYS,JokaPääasiallisestiValmistaaJakelee PaperTuotteita。YhtiönPäätuotteitaOvat ShanyinginNimelläMarkkinoitavaterilaisetPakkauspahvitYhtiöToimiiKiinan MarkkinoillaItä-KiinaPäämarkkina-alueenaan。

Petri Paukkunen,Myynti-Ja Markkinointijohtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。040 744 8182

周周,Myyntijohtaja,Kiina,Valmet,Puh。+86 139 1018 6376

Optiwin鼓-pituusleikkuri.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal