瓦尔梅特·托米特是俄罗斯人的朋友,他的名字是Etelä-Afrikkaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.12.2018 klo 10.00

Valmet on saanut tilauksen uudesta镁moksidin (MgO) ruskean massan pesu- ja lajittelulinjasta no . 3 Sappi Saiccorin tehtaalle Etelä-Afrikkaan。Toimitus on osa Vulindlela-projektia, jonka tavoitteena on vähentää Saiccorin tehtaan jätevesiä ja päästöjä ilmaan sekä kasvattaa sen kokonaistuotantoa 783000 ilmakuivatusta tonnista 890000 ilmakuivattuun tonniin vuodessa。Uuden MgO:n ruskean massan pesu- ja lajittelulinjan no . 3 kapasiteetti tulee olemaan 720 ilmakuivattua tonnia päivässä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei kerrota jukisuteen。Tämän laajuisen toimuksen arvo on yleensä 5-10 miljoonaa euroa。Uusi linja在määrä käynnistää kesäkuussa 2020。

Sopimus jatkaa pitkäaikaista menestyksekästä yhteistyötä Sappin ja Valmetin välillä。Valmet on aiemmin toimittanut avainprosesja muille Sappin tehtaille Etelä-Afrikkaan。

Sappin Saiccorin tehdas

“Valmet ja sen TwinRoll-puristinteknologia valittiin saostumien poiston ja kunnossapidon helppouden, suren pesutehokkuuden, vähäisen vedenkulutuksen ja vähäisten ilmaan päätyvien hajapäästöjen vuoksi”,Sappi Saiccor -projektien projektijohtaja韦恩·韦斯顿sanoo。

Valmetin kuitulinjan avainlaitteistojen suuri referenssimäärä, esimerkkeinä sulfiittisellun/liukosellun tuotannossa käytetyt twinroll puristimet, luovat asiakkaisiimme rottamusta, että suoriudumme heidän erityisprosesistaan。Olemme tyytyväisiä voidessamme osallistua vulindlela - projecktiin, ja on merkittävä läpimurto Valmetille, että TwinRoll-puristimia käytetään Saiccorin tehtaalla", sanoo Valmetin Kuidunkäsittely-liiketoimintayksikön myyntipäällikkö伊娃Engelfeldt

Valmetin toimitus

Valmetin toimitukseen sisältyvät laitteistot oksanerotukseen, lajitteluun ja ruskean massan pesuun sekä apujärjestelmät, kuten keskipakopumput, kenttälaitteet, säätöventtiilit, tornit ja säiliöt。Lisäksi toimitukseen kuuluu palvelusopimus TwinRoll-puristimien suorituskyvyn ja rotettavuuden seurannasta。我们的同胞都是这样的。

Tietoa asiakkaasta Sappi

Sappi on maailmanlaajuisesti toimiva monialainen puukuituyhtiö, joka toimittaa liukosellua, erikois- ja pakkauspapereita, graafisia papereita ja painopapereita sekä biomateriaaleja ja biokemikaaleja suorille ja epäsuorille asiakkailleen。Yhtiöllä on yli 12 000 työntekijää yli 20 maassa。

Saiccorin tehdas sijaitsee Durbanin sataman eteläpuolella Etelä-Afrikassa。Sen kapasitetti on 800,000 tonnia verv -sulfiittiliukosellua vuodessa, mikä tekee siitä maailman suurimman yksittäisen täysin valkaistun sulfiittiliukosellun valmistuspaikan。

Valmet TwinRoll Evolution洗涤机(TRPE)

Eva Engelfeldt, myyntipäällikkö, Kuidunkäsittely-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 70 680 52 19

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely