Valumet Toimittaa Uuden Paalauslinjan Ja ArkkileikkurinPäitysensenSappinSaiccorin SelluteHtaalleEtelä-Afrikkaan

valmet.OYJ:NAmmattilehdistötiedote18.12.2018 KLO 11.00

valmet在saanut tilauksen Uudesta paalauslinjasta ja arkkileikkurin uusinnasta sappin saiccorin tehtaalleetelä-aurikkaan Osana plindlela-projektia。Uusitun Arkkileikkurin Ja Uuden Paalauslinjan在MääräKäynnistyäVuoden2019年KolmannellaNeljänneksellä。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tilauksiin。Tämänlaajuisen toimuksen arvo在yleensä noin 4 miljoonaa euroa。

Vulindlela-projektin yleisenä tavoitteena on pienentää tehtaan ympäristöjalanjälkeä ja lisätä sen kokonaistuotantoa 783000 ilmakuivatusta tonnista 890000 ilmakuivattuun tonniin vuodessa。

“Valmet Valittiin Laitteiston Toimittajaksi,KoskaYhtiölläOliTarjota Kustanushustehas JA Innovatiivinen Ratkaisu Vaaditulla Tuotantotasolla”,Sanoo Sappin PlindlelanProjektipäällikkö韦恩威尔顿

“Olemme iloisiasiitä,ETTA海沃JApitkäaikainenyhteistyömmeSappin kanssa jatkuu塔曼tilauksenmyötä。TALLA kertaa voimmemyöstarjota automaatiopalvelujalähelläasiakasta sijaitsevan Durbanin toimistomme kautta。Toivomme塔曼tuovan projektiinlisäarvoa”,SANOO Valmetin Puun- JAsellunkäsittely-liiketoimintayksikönmyyntipäällikköULFThorén.

valmetin toimitus.

Valmetin ToimitusSisältääuudenLeikkuritelanSekäPaalauslinjanUudet Koneet JaLaatujärjestelmän。LisäksiOlemassa奥维尔·帕拉乌斯林吉拉尔·阿伦奈南·拉特鲁·伯哈特尔姆。Leikkurin Ja Uuden PaalauslinjanvälisetKuljettimetPäivitetäänvastaamananuuttaTuotantoa。Uuden Paalauslinjan KapasiteTi on 1 200 IlmakuivattuaTonniaPäivässä。

Tietoa Asiakkaasta Sappi Southern Africa Ltd.(萨科林Tehdas)

Saiccorin tehdas sijaitsee 50 kilometriä Durbanin satamakaupungista etelään KwaZulu-Natalin maakunnassa Etelä-Afrikassa。溶解木浆(disotantolaitoksista)Tehtaan tuotantokapasitetti noin 800,000吨Sappi -liukosellua vuodessa。苏林·奥图坦诺斯达,越南。Liukosellua myydään jalostustehtaille erilaisten kulutustuotteiden ja etenkin vaatteissa ja tekstiileissä käytettävän viskoosikatkokuidun valmistusta varten。

Valmetin Paalauslinja.

ULFThorén,销售经理,木材和纸浆处理业务部门,Valmet,PUH。+46 70 312 9050

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely