Valmet toimtaa ulkopakkauskartonkilinjan WestRock Florencelle Etelä-Carolinaan Yhdysvaltoihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.3.2018 klo 11:00

Valmet toimtaa ulkopakkauskartonkilinjan ja laajan automaatiopketin WestRock Companyn florence tehtale Etelä-Carolinaan Yhdysvaltoihin。Toimitus sisältää alan viimeisintä teknologiaa edustavan kraftlinerikartonkikoneen, jolla korvataan kolme vanhempaa ja kapeampaa paperikonetta。

Yritys odottaa uuden tuottavan vuosittain 644,000吨(71万amerikantonnia)牛皮纸。投资lisää merkittävästi tetaan tehokkuutta, lopputuotteiden laatua ja palvelutarjontaa。Yhdistettynä äskettäin valmistunseeen nykyaikaiseen lautaasahaamoon Florencen tehtaasta tulee yksi pohjois - american alhaisimman kustanannustason kraftlinerikartonkitetasta。Uusi kartonkikonon sunniteltu otettavaksi käyttöön vuoden 2020 ensimmäisen puoliskon aikana。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Mike Gray, johtaja, projjektiliiketoiminta, Pohjois-Amerikka, Valmet, puh。+1 920 738 8542

Mikko Osara, johtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 841 8804

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal