Valumet toimittaa ulkopakkauskartonkikoneen asiakkaalleen kiinaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote15.5.2018 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Nopean Ulkopakkauskartongin Valmistuslinjan Asiakkaalleen Zhejiangin Maakuntaan Kiinaan。Kartonginvalmistuslinja Suunnitellaan豪特拿山KorkealaatuisiaKierrätettyjäaallotuskartonkilajeja,Ja Linja on SuunniteltutottavaksiKäyttöönvuoden2019 Lopussa。

TilausSisältyyvalmetin Vuoden 2018 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tällaisentilauksen Kokonaisarvo在Tyypillisesti中间25-35 Miljoonaa Euroa。

Asiakkaan Tavoitteena Kapasiteetin Ja Markkinaosuuden Kasvattaminen。“Asiakas kasvaayrityksenävoimakkaasti JA haluaa saavuttaa suuremman markkinaosuudenlisäämällätuotantokapasiteettia JA kasvattamalla tuotantokalustoa。Valmetin vahvat referenssit vakuuttivat asiakkaan valitsemaan美丹luotettavan JA tehokkaan teknologiamme。Yksi ratkaisevaerottautumistekijäOLI Valmetin uudentyyppinen喷雾applikoiva pintaliimauslaite”,kertoo Valmetin Kiinan myyntijohtaja范泽

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin Ulkopakkauskartongin ValmistuslinjatoimitukseenSisältyyMassankäslitely,Kiertovesijärjestelmä,Optiflo foudriier.-perälaatikko,vedenpoistoteknologialla varustutuOptiformer杂交-viiraosa,OptiPress中心-puristinosa,OptiRun.-kuivatusosa,Korkean KastepisteenOptiair Hood.-huuva,Opti探测器喷雾-pintaliimauslaite ja siihenliittyvätkonekierrotjatärkinvalmistusjärjestelmä,kartonkikoneenilmanpoistojärjestelmäjaOptireel教皇-rullain。ToimitukseenSisältyyMyös.VALMET IQ.-laadunmittausjärjestelmä(QMS)。

Viiraltaan 7,250 mmLeveäKartonkikoneTuottaaKierrätettyjäaallotuskartonkejaneliömassa-alueella 60-40 g / m2。Koneen Suunnittelunopeus 1400米/分钟。

范泽,Myyntijohtaja,Kiina,Valmet,Puh。+86 10 6566 6600 3108

Mika Ollikainen,Myyntijohtaja,KiinaSekäAasianJa Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+358 45 271 1711

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.