Valmet toimtaa offline - monitelakalterin UPM Specialty Papersille Saksaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.6.2018 klo 11:00

Valmet toimtaa离线monitelakanterin eli monitelaisen jälkikalanterointikoneen UPM Nordland Papierin Dörpenin tehtaalle Saksaan。Uusi jälkikalanterointikone ja Valmetin koneenohjausjärjestelmä suunnitellaan siten, että vaativien irroke- ja glassiinipapereiden lopullinen laatu saavutetaan lajinvaihtouudistuksen jälkeen。Kone on sununniteltu otettavaksi käyttöön vuoden 2019 lopussa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 toisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tällaisen tilauksen kokonaisarvo on tyypillisesti noin 20-30 miljoonaa euroa。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmet toimtaa uudelle suurikapasiteettiselle jälkikalanterointikoneelle aukirullaimen,OptiCalender Multinip-kalanterin,OptiDry-ilmakuivaimet ja kiinnirullaimen。Jalkikalanterointikoneeseen tulee瓦尔麦特公司DNA-koneenohjausjarjestelma。

Monitelakalanterissa在14 nippiä, jotka tuovat lopputuotteelle erinomaisen laadun。kalanteroinon tehokasta jo ensimmäisissä nipeissä。Jokaisessa nipissä on sama korkea nippikuorma ja lämpötila, millä saavutetaan lopputuotteen alhainen pinnan karheus, pieni öljyn imeytyminen ja korkea läpikuultavuus。

Noin 4 500 mm leveän jälkikalanterointikoneella valmistetaan irrokepaperilaatuja, joiden neliöpainoalue on 48-120 g/m2。Koneen sununnittelunopeus在1 300米/分钟。

芬联纸业特种纸

芬欧邮联特种纸valmistaa etikettejä ja pakkausmateriaaleja kansainvälisille markkinoille ja hienopapereita Aasian markkinoille。Sen pääasiakkaat ovat paperinjalostajat, vähittäismyyjät ja painotalot。芬欧邮联关于johtava toimija的专业论文kestävän kehityksen saralla。这张纸是在基纳萨的索美萨区。芬欧邮联特种纸työllistää noin 1 700 henkilöä Suomessa, Kiinassa, Yhdysvalloissa, Japanissa, Etelä-Koreassa, singapressa ja australia。

Biometsäteollisuuden edelläkävijänä UPM rakentaa kestävää, innovaatiovetoista ja kiinnostavaa tulevaisutta kuudella likitoimuella: UPM生物精炼、UPM能源、UPM Raflatac、UPM特种纸、UPM通信纸和UPM胶合板。芬兰人联合政府塔尔若阿kestäviä贾turvallisia ratkaisuja kasvavaan maailmanlaajuiseen kulutukseen。我们的valotteet uusiutuvista raaka-aineista是在kierrätettäviä。Yhtiössä työskentelee noin 19 100 henkilöä ja sen vuosittainen liikevaihto noin 10 miljardia euroa。UPM:n osakkeet在listtuhelsingin pörssissä。UPM - Biofore公司www.upm.com

Manfred Eberhardt, Keski-Euroopan myyntijohtaja, Valmet, puh。+ 49 173 3080504

Jari Siitonen, myyntijohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 765 7406

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。
卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely

Kättelemässä kaupan sinetöimiseksi, vasemmalta Esa Happonen (Valmet), Petri Paukkunen (Valmet) ja Rolf Bauer (UPM)