Valmet toimittaa OCC- ja ulkopakkauskartonkilinjat Mondi SCP ruomberokille斯洛伐克语

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.11.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa keräyspahvin (OCC) kierrätyskuitu- ja OptiConcept M -ulkopakkauskartonkilinjat Mondi SCP:n tehtaalle ruomberokiin Slovakiaan。下午19日在tarkoitus ottaa käyttöön vuoden 2020 loppupuolella。

Konseptin kehittämisvaiheen aikana Valmet puhui aktiivisesti teknisten ratkaisujensa puolesta。Uskomme Valmetin tekniseen osaamiseen ja konseptiin。罗特塔万技术专家lisäksi arvostamme Valmetin jatkuvaa kehitystä ja innovaatioita, mikä antaa meille mahdollisuuden uusiin kehityskohteisiin tulevaisuudessa," Mondi SCP:n projektijohtaja赫伯特悍马sanoo。

PM 19 Valmetin automaatioratkaisuineen on sununniteltu tuottamaan uutta, ainutlaatuista ja ympäristöystävällistä ulkopakkauskartonkia eli valkopintaista kraftia, joka yhdistää pintakerroksen valkoisen neitsytkuidun vahvuuden, painettavuuden ja ulkonäön kierrätyskuitupohjaisen pohjakerroksen taloudellisuuteen。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin massanvalmistuslinjatoimitus sisältää lyhytkuitumassalinjan, kuitujen talteenotto- ja hylynkäsittelyjärjestelmät, kiertovesijärjestelmän ja täydellisen keräyspahvin (OCC) kierrätyskuitulinjan eli OptiRefiber-kierrätyskuitulinjan。optire纤维-linja sisältää pystypulpperin ja pulpperin syöttöjärjestelmän, korkea- ja matalasakeuspuhdistusjärjestelmät (HC ja LC), karkea ja hienosihtausjärjestelmän fraktioinnilla, sakeutuskiekkosuotimet lyhyille ja pitkille kuiduille sekä pitkän kuidun dispersioinnin。

Uusi, suurikapasiteettiselle ulkopakkauskartonkikonetoimitukseen sisältyyOptiConcept米-ulkopakkauskartonkikone perälaatikolta rullaimelle jaOptiWin鼓-kantotelaleikkurille。Leikkurin双重放松-kaksoisaukirullain lisää leikkurin kapasiteettia, koska konerullan vaihto onnistuu yhdessä minuutissa。Toimitus sisältää myös korkean kapasiteetinOptiAir-huuvan ja muut toimitukseen liittyvät ilma- ja ilmanvaihtojärjestelmät, pintaliiman valmistusjärjestelmän ja konekierron。

自动化toimituksee kuuluu瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajärjestelmä katkokamera- ja vianilmaisujärjestelmineen, prosessi- ja konoohjausten瓦尔麦特公司DNA-automaatiojärjestelmät, retentiomittaukset (瓦尔麦特公司收款) ja märänpään analysaattorit (瓦尔麦特公司的电话)。Toimitukseen kuuluu myös Valmetin edistyneet proessinohjaukset, joihin kuuluu lujuusominaisuusoptimointi ja tarvepohjainenValmet表演中心proessi - ja automaatioasiantuntijatuki。

Tietoja asiakkaasta Mondi SCP

Mondi SCP:n tehdas ruomberokissa对yksi Mondin suurimmista tehtaista ja suurin integritupaperi - ja sellutehdas Slovakiassa。Sillä on yli 135 vuoden kokemus alalta, ja tuotevalikoimaan kuuluu ulkopakkauskartonkeja, erikois- krat -papereita, markkinasellua ja päällystämättömiä hienopapereita。Tehdas on 100-prosenttisesti energiaomavarainen, ja yli 94 prosenttia sen käyttämästä energiasta tulee uusiutuvista energialähteistä。Tämän lisäksi tehtaalla käytetty puu tulee hyvin hoidetuista, FSC(TM)- ja PEFC(TM)-sertifioiduista metsistä。

Vesa Simola, aluejohtaja, EMEA, Valmet,呸。+358 40 055 9529

Marko Oinonen, sopimus- ja asiakassuhdejohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 50 562 7240

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely