Valmet toimittaa nonwoven-sidontajärjestelmän大连华阳Bicoweb科技-yhtiölle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 22.8.2018 klo 11.00

Valmet toimittaa纺粘无纺布蜂窝透气粘结-sidontajärjestelmän大连华阳蛛网科技有限公司:辽宁市马昆塔安。Järjestelmä auttaa asiakasta saavuttamaan parhaan kuitukankaan laadun。

提拉乌斯sisältyi Valmetin vuoden 2018 toisen neljänneksen提拉乌克辛。2019年的土国日。

“Valmet on mailman johtava lämpösidontajärjestelmien toimittaja。Sen ainutlaatuinen Honeycomb through air Bonding-sidontajärjestelmä tuottaa tasaisen ja vakaan ilman lämpötilan ja nopeuden。Meillä oli ilo valita Valmetin lämpösidontateknologia nonwoen - projektimme, jossa valmistamme bi-komponenttikuidusta kehruusidottua kuitukangasta。Uskon, että yhteistyö Valmetin kansa nostaa tuotteidemme laadun uudelle tasolle”,再见大连曾广州市

“Tämä上Valmetin uusin蜂窝通气粘结-sidontajärjestelmän toimitus Kiinan kuitukangasmarkkinoille。Se osoittaa, että Valmetin tehokkaiden sidontajärjestelmien hyödyt ymmärretään Kiinassa yhä laajemmin。Valmetin蜂窝透气粘结-järjestelmä tuottaa tasaisimman ilmavirtauksen ja ilman lämpötilan。Yhteisenä tavoitteenamme HuaYang Bicowebin kanssa on tuottaa laadukkaita lopputuotteita paikallisille ja maailmanlaajuisille markkinoille”,sanoo Valmetin myyntipäällikkö他本

Valmetin toimituksen tekniset tiedot

蜂窝通气粘结-sidontateknologia on proessi, jossa lämpösidonta saadaan aikaan kuitukankaan läpi puhallettavalla kuumalla ilmalla。伊尔曼lämpötilan ja paineen tasalaatuisuus on ratkaisevan tärkeää laadun kannalta。Valmetin蜂窝通气粘结-sidontateknologia tuottaa tasaisen ilmavirran tuotteen läpi sekä poikki- että konesuunnassa。

Toimitus sisältää myös ohjausjärjestelmän ja polttimen hallintajärjestelmän, jolla varmistetaan polttimen turvallinen paikallisohjaus。

大连华阳网络科技有限公司

大连华阳Bicoweb科技有限公司上大连华阳新材料科技有限公司:n(大连华阳新材料)kokonaan omistama tytäryhtiö。Vuonna 1994 perustettu大连华阳新材料上pörssiyhtiö ja ainoa kansallinen korkean teknologian yritys, jolla上itsenäisiä immateriaalioikeuksia ja yhdistettyä suunnittelun ja teknisen kehittämisen osaamista。

埃里克·约翰逊,Valmet非织造布销售经理,+1 207 294 2872

何斌,销售经理,组织,Valmet, +86 15821118501

Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien tetettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin likevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。瓦尔梅丁pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely