UPM:lle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2.7.2018 klo 11:00

Valmet on saanut tilauksen Valmet MAP -kuitumassa-analysaattorista UPM:ltä Kiinasta。Analysaattori ja siihen liitettävät free -moduuli ja kuitua kuvantava moduuli sekä kuusi näytteenotinta asennetaan UPM:n Changshun tehtaan PK 2:lle。

Meillä on ollut PK 2:lla käytössä Valmetin edellisen sukupolven jatkuvatoiminen free -analysaattori kymmenen vuoden ajan。Valitsimme nyt Valmetilta uusimman jatkuatoimisen kuitumassa-analysaattorin, koska se mittaa kuitumassa nopeasti ja tarkasti, mikä autaa meitä parantamaan ajettavuutta ja tuottavuutta", sanoo PK 2:n tuotantopäällikkö周时间。Laitteet asennetaan ja otetaan käyttöön vuoden 2018 kolmannella neljänneksellä。

Jatkuvatoiminen Valmet MAP - analysaattorantapaperin, kartongin- ja pehmaperinvalmisajille nopeasti ja tarkasti tietoa kuitumassan tärkeimmistä ominaisuuksista。Alansa kärkeä edustava jatkuvatoiminen kuituanalyysi pohjautuu Valmetin yli 30-vuotiseen kehitystyöhön。Harvoin tehtävien laboratoroteestien ja niistä viiveellä saatavien tulosten sijaan voidan jatkuvatoimisen analysaattorin avulla nopeasti säätää kuitumassan ominaisuuksia ja hallita niitä paremmin, mikä autaa parantamaan paperin laatua ja lisäämään tuottavuutta。

Valmet MAP on erinomainen työkalu PK 2:lla kuitumassan hallintaan ja sitä kautta lajittelun, sekoituksen ja jauhatuksen parantamiseen。Samalla se auttaa myös alentamaan energiankulutusta", toteaa Valmetin automaatio - liketoiminnan Kiinan myyntipäällikkö杰克逊隋

Tietoa asiakkaasta芬欧蓝

UPM网址:biometsäteollisuusyhtiö, joka tarjoaa kestäviä ja turvallisia ratkaisuja globaalisti kasvavaan kulutuskysyntään。Tuotteet valmistean uusiutuvista raaka-aineista, ovat kierrätettäviä ja tarjoavat vaihtoehtoja uusiutumattomien fossil ilipohjasten materiaan alien korvaamiseen。

Jackson Sui, myyntipäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+86 21 3997 5000

www.blumebaby.com/valmetmap

瓦尔麦特公司地图-kuitumassa-analysaattori

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely