Valmet toimtaa käyristymänsäätöjärjestelmän Stora Enson aallouskartonkitetaalle Puolan Ostrolekaan

Valmet Oyj:nammattilehdistötiedote26.3.2018 KLO 11:00

ValumetToimittaaKäyristymänsäätöbärjestelmänsthermänStoraenso包装 - ynAallotuskartonkitehtaalle Puolan Ostrolekaan。järjestelmävähentäälopputuothuottuenkäyristymääjatehostaa tehtaan toimintaa。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2017 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Toimitusajoittuutämänvuodenymyöhäiskevääseen。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TyypillisestiTämänKaltaistenAutomaatiotoimitusten Arvo exl Miljoona Euroa。

“Olemme TehneetHyvääyhteistyötätseNSoPackaginginKanssa。亚洲卡斯瓦里斯·瓦尔盖丁UudenAutomaattisenKäyristymänsääääääääätöbärjestelmänToimittajaksiAiemmista Toimituksista Saamiensa Hyvien Kokemusten Ja Tulosten Perusteella”,KiteyttääyyntipäällikköJuhaMykkänen.valmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Tietoa toimituksesta

Kosteusmittaukseen pohjautuvan käyristymänsäätöjärjestelmän avulla voidan suoristaa kaikenlasten aallouskartonkien käyristymää ja parantaa aallouskartonkitetaiden suorituskykyä。Järjestelmä koostuu Valmet IQ -mittapalkista, kosteusmittauksista, Valmet IQ润肤霜-kostuttimesta ja Valmet IQ经度测量-mittauksesta, jotka on integrgroitu automattisiin suljetun piirin ennustaviin monimuuttujasäätöihin。Lopputuotteen kosteustasolla on suuri merkitys aallotuksen jälkeen syntyvän käyristymän poistamisessa。

Tietoa Asiakkaasta.

Stora Enso在Johtava Maailmanlaajuinen Uusiutuvien Pakkaus-,Biomateriaali-,Puu-Ja Paperiratkaisujen Tuottaja。Sen Asiakaskunta Koostuu Muun Muassa Pakkaus- Ja Rakennusalan ToimijoistaSekäKustannus-,Paino- Ja PaperInmyyntialan Toimijoista。Yhtiölläonnnoin27 000työntekijääyli35 maassa。

juhamykkänen,myyntipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。040 543 4704

Valmet IQ for rugugator(Englanniksi)

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.