Valmet ToimittaaBiopolttoaineitaKäyttävänKattilanLämmönAvanajanVoimalaitokselleHämeenlinnaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote15.11.2018 KLO 14:00

Valmet toimittaa biopoltaineita käyttävän kattilalaitoksen Elenia Lämpö Oy:n Vanajan voimalaitokselle Hämeenlinnaan。投资myötä yhtiön uusiutuvien polttoaineiden osuus Hämeenlinnan kaukolämmön tuotannossa nousee yli 80 prosenttiin。Lisäksi lämmöntuotannon energiatehokkuus kasvaa。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2018NeljännenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Valmetin Toimituksen Arvoa Ei Julkisteta。Uuden KattilalaitoksenAsennustyötAllavatSyksyllä2019,JA SE在TavoitteenaOttaaKäyttöönVuonna 2020。

Tällä merkittävällä investinnilla toteutamme Elenia Lämmön strategiaa panostaa ympäristömyötäisiin energiaratkaisuihin ja energiatehokkuuteen。投资公司myös lisää entisestään uusiutuvien polttoaineiden osuuttamme, josa olemme selkeästi Suomen edelläkävijöitä。汉克työllistää alueellamme niin rakennusaikana kuin myös jatkossa polttoaineen toimituksissa。Polttoaineet hankitaan mahdollisimman läheltä voimalaitosta", toteaa Elenia Lämmön toimitusjohtaja马蒂·塔伊·哈维

KattilalaitoksenPääpolttoaineenaovat puupohjaiset polttoaineet,kuten metsien harvennushakkuidentähteetjapuutuoteteollisuuden sivuttointinasyntyväsahapuru ja puun Kuori。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääLämpöteholtaan55兆帕丁Hybex-Kattilalaitoksen,JokaHyödyntääKuplivaaLeijukerrosteknologiaa(BFB)Ja JonkaHyötysuhdeonErittäinKorkea。Toimitukseen KuuluvatMyösSähkösuodinJALämpötehoa10MegawatillaLisääväsavukaasulauhdutin。

Tietoa asiakkaasta elenialämpöoy

EleniaLämpöOy Tarjoaa Asiakkaidensa TarpeisiinYmpäristömyönteisiä,Vaivattomia JaKilpailukykyisiälämmmitysratkaisuja。Yhtiötaottaakaukolämpöäjasähköäsekämyyjajakeleekaukolämpöäjamaakaasua。Sen Toiminta-Aluetta OvatHäme,Keski-Suomi,Pohjois-Pohjanmaa Ja Heinola。

Frank Ligthart,Johtaja,Lämpö-Ja Voimalaitokset,Energia-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。040 561 9612
Juha Uvanto,Myyntipäällikkö,Projektimyynti,Valmet,Puh。040 548 2980.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.