Valumet toimittaa生物莫萨山生物乳道 - 斯康齐·克里索里省罗马尼亚人

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 22.10.2018 klo 13.00

Valmet on sopinut Clariantin kanssa biomassan BioTrac-esikäsittelyjärjestelmän toimituksesta sunliquid®-selluetanolilaitokseen罗马尼亚。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Järjestelmä在tarkoitus käynnistää vuonna 2020。

Uusi tuotantolaitos rakentaan,罗马尼亚语。森芙特南托坦卡帕提蒂对5万吨毛茛。Uudesta laitoksesta tulee Clariantin lippulaiva, joka varmistaa yhtiön sunliquid-teknologian kilpailukyvyn ja kestävyyden kaupallisessa mittakaavassa sekä tukee yhtiön sunliquid-teknologian lisensoinin liiketoimintastrategiaa。

Toimitukseen sisältyy BioTrac-esikäsittelyjärjestelmä, jonka kapasiteetti on yli 800 tonnia kuivaa biomassaa päivässä。Lisäksi toimitus sisältää kaikki biomassan annostelun, reaktorin, reaktorin syöttöjärjestelmän ja höyrynerottelun pääosat。Esikäsittelyvaihe on olennainen osa selluetanolin tuotantoa。Siinä selluloosa valmistellaan jatkokäsittelyyn。

Esimerkkikuva BioTrac-esikasittelyjarjestelmasta

Straubingin tuotantolaitos Saksassa

Olemme käyttäneet Valmetin esikäsittelyjärjestelmää menestyksekkäästi esikaupallisessa sunliquid-laitoksessamme Straubingissa jo kuuden vuoden ajan。在堪萨斯州瓦尔梅丁,我想我是一个很好的朋友。Olemme varmoja siitä, että Valmet on rotettava kumppani sunliquid-laitoksellemme Romaniassa”,sanoo Clariantin Biofuels & Derivatives - likitoimintalinjan johtaja马库斯Rarbach

“Ensimmäinenkaupallisen mittakaavan BioTrac-laitos selluetanolin tuotantoon上Valmetilletärkeävirstanpylväs。Olemmeylpeitäsiitä,ETTA saimme塔曼tilauksenpitkäaikaiseltakumppaniltamme Clariantilta,城下tunteejärjestelmämmeerittäintarkastikäytettyäänSITA kuuden vuoden阿贾恩koelaitoksessaan Straubingissa”,SANOO biomassan jalostuksesta vastaava Valmetinmyyntipäällikkö艾瑞斯·埃里克松

科莱恩ja sunliquid-teknologia

科莱恩对邮工johtavia的报道erikoiskemikaaliyhtiöitä。Sen kotipaikka关于Muttenz Baselin lähellä Sveitsissä。Vuonna 2017年Clariantin jatkuvien likitoimintojen liikevaihto oli 6377 miljardia Sveitsin frangia (noin 5577 miljardia euroa)。Yhtiöllä on neljä likitoiminta -aluetta:护理化学品,催化,自然资源ja塑料和涂料。senyritysstrategian painopisteet ovat tutkimukseen ja kehitykseen perustuva innovointi, kestävän kehityksen tuoma lisäarvo, tuotevalikoiman uudistaminen, kasvun vahvistaminen ja kannattavuuden lisääminen。

Clariantin sunliquid-teknologialla muunnetaan maatalousjätettä (esim。Vehnäolkea) selluetanoliksi, joka on edistyksellinen, kestävä ja käytännössä hiilineutraali biopolttoaine。sun液态普罗森在täysin vakiintuneseeproessiteknologian。optimmaalisen kustannustehokkuuden takaat innovatiiviset ominaisudet, kuten kemikaaliton esikäsittely, raaka-aine- ja prosessikohtasten entsyymien integroitu tuotanto sekä C5- ja C6-sokerien samanaikaien käyminen。

Mattias Erixon,销售经理,生物质转换,Valmet, puh。+46 70 610 5727

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely