Valmet Toimittaa BCTMP-Tuotantolaitoksen Muutoksen,Levypuristimen JaKuljetusjärjestelmiäistoniancellinSelluteHtaalle veroon

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.8.2018 klo 11:00

在Saanut EstonianCellileäkaksivaiheisentilauksen的Valmet。Ensimmäisessävaiheessavalmettoimittaa Valkaistun Kemitermomekaanisen Massan(BCTMP)Tuotantolaitoksen Muutoksen,Joka Kasvattaa TuotantoaJaVähentääHöyryn,Puhtaan Veden Ja Kemikaalien Kulutusta。Toisessa Vaiheessa Valmet Toimittaa Levypuristimen JAYhdistälälläOhjausjärjestelmälläVarustettujaKuljetusjärjestelmiä。UUDET KoneetLisäävätTuotantokapasiteettiaJA Parantavat Tuotantolinjan Kustanandehokkuutta。Toinen Vaihe Kasvattaa Vuosituotantoa。

valmetin toimitus在Osa爱沙尼亚Cellin 20 Miljoonan Euron KasvuinvestioIohjelmaa,JollaYhtiösaavuttaa185 000 Tonnin Vuotuisen Tuotantokapasiteetin Ja Tehostaa Laitoksen Toimintaa。Vuonna 2017年爱沙尼亚Cellin Tuotantokapasiteetti Oli 171 708 Tonnia Haapasellua,JA Koko Tuotanto Meni Vieteiin。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 toisen neljänneksen tilauksiin。Tämänlaajuisen project arvo on yleensä 5-10 miljoonaa euroa。Linjan on määrä käynnistyä vuoden 2019 toisella neljänneksellä。

Olemme valmiit aloittamaan investointiohjelman ensimmäisen vaiheen, jossa keskitytään tuotannon ja jätevedenkäsittelyn pullonkaulojen poistamiseen ja tehokkuuden parantamiseen。Toisessa vaiheessa olemme päättäneet investoida to see Valmetin levypuristimeen, jotta voimme kasvattaa tuotantokapasiteettiamme。Aiemmin asennettu levypuristin paransi käytettävyyttä ja vakautti tuotantoa, joten uskomme, että saavutamme tuotantotatavoitteemme tällä investinnilla ", sanoo爱沙尼亚Cellin tehtaanjohtaja劳里袭击了

Arvostamme pitkäaikaista yhteistyötämme BCTMP-laitoksen parissa sekä toisen levypuristimen tilausta。Odotamme, että pääsemme näkemään suunnitelmien toteutumisen, ja Odotamme myös yhteistyön jatkumista tässä uudessa project jektissa", sanoo Valmetin mekaanisten kuitujen tuoteasiantuntijaMikael Ehrnholm.

Tietoa Valmetin Toimituksesta
BCTMP-Laitoksen MuutosSisältääMekaanisenHöyrynerottimenJa Ruuvipuristimen Uuden Pesuvaiheen KeskisakeuspumpullaSekäuudenLoppupesuvaiheenLujarakenteisilla Twinroll-Puristimilla Ennen Flash-Kuivainta。LisäksiSeSisältääKäytösäLavanValkaisujärjestelmänUudenKokoonPanonJa UudelleenohjelmoinninSekä自动化Yksityiskohtaisen Suunnittelun。Uusi Levypuristin KorvaaAlkuperäisenLevypuristimen。Se Oli prototyyppi,JokaEiTäyttänytOdotuksiaVakauden Osalta。ToimitusSisältääMyösLevypuristimenMekaanisen AsennuksenSekäKäytöönotonJAKäynnistyksenVaiheheissaVaihonnan Molemmissa Vaiheissa。

Tietoja asiakkaasta爱沙尼亚蜂蜜
Tuotanto Estonian Cellin KundanHaapasellutehtaassaKäynnistyiVuonna2006.Tämä185Miljoonan Euron Investoints on Yksi Viron viime Vuosikymmmen umurimpia Ulkomaisia Investointeja Uusiin Laitoksiin。Yhtiötaottaakorkealaatuistakemitermomekaanista haapasellua。Koko TuotantoViedäänEeuoopanJa Aasian Markkinoile。Yhtiöllä在89Työntekijää,JA Sen ArvoketjuTyöllistäänoin500Ihmistä。爱沙尼亚Cellin Omistaa Heinzel举办GmbH,奥维拉安·乔布兰·罗斯·贾巴克斯帕肯纳斯林·瓦尔梅塔省。

Mikael Ehrnholm,Tuoteasiantuntija,Mekaaniset Kuidut,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。046 70 510 99 47

Per jangal,myyntipäällikkö,flash-kuivaus ja paalaus,sellu Ja Energia -liiketoimintalinja,Valomet,Puh。+46 70 312 9050

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteenamme关于tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely