Valumet toimittaa automaatiopalvelujaseitsemälledalkian biomassavoimalaitokselle ranskaan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote28.11.2018 KLO 11:00

Valittu Toimittamaan AutomaatiopalvelujaSeitsemälleDalkianomistamalle,Ranskassa Sijaitsevalla Biomassavoimalaitokselle Seuraavien Vioden vuoden Ajaksi。Sopimukset Kattavat Fefacessa,Rennesissä,Toursissa,Angersissa,Limogesissa,OrléansissaJa Strasbourgissa Sijaitsevat Biomassavoimalaitokset。

Palvelusopimukset Ovat AskelEteenpäinDalkianJaValmetinVälisessäyhteistyösä。

Dalkian Rennesin Laitoksen JohtajaLaurentFrançois.SANOO:“奥伦käyttänyt的Valmet DNA-järjestelmääsiitä阿斯蒂,坤本身otettiinkäyttöönDalkian Facturen voimalaitoksellaJärjestelmä上osoittautunut luotettavaksi JAerittäinkäyttäjäystävälliseksilaitoksenkäyttäjilleVarmistaaksemme,ETTAjärjestelmänsuorituskykysäilyyoptimaalisena,päätimmesolmia globaalin tason palvelusopimukset kaikkia Dalkian维美德DNA:。たkäyttäviä达泰奥基亚·沃顿。LisäksiOtammeKäyttöönvalmetDNA先进的过程控制(APC)-ProsessinohjausjärjestelmänDalkianrennesin Laitoksella。“

“维美德在tehnytyhteistyötäDalkian kanssa诺茵kahdeksan vuoden阿贾恩。奥伦ylpeäsiitä,ETTA TALLA sopimuksella达尔凯osoittaa edelleen jatkuvan luottamuksensa palvelujamme kohtaan。Pitkäaikainenkumppanuutemme JA elinkaaripalvelut ovat keskeinenmenestystekijäDalkialle JAyhtiönmäärätietoisellepyrkimykselle standardoidaautomaatiojärjestelmätJA niihinliittyvätpalvelut Facturen,Rennesin,Toursin,angersin,limogesin,orléansinjastrasbourgin biomassavoimalaitoksila“,sanooHédiAzzouz.,Valmetin Automaatio-Liketoimintalinjan Ranskan Maajohtaja。

DalkianEnsimmäinenValmetDNA-JärjestelmäToimitettiinVuonna 2010 Fefacturen BiomassavoimalaitoksilleYhdessävalmetinBFB-Kattilan Kanssa。Dalkia OliTyytyväinenvalmetin自动机会järjestelmäänjärjättivarustaamyöskuusiuuttabiomassavoimalaitosta valmet dna-järjestelmällä。

Alkuperäisiinvalmet-palvelusopimuksiinsisältyivätmuun muassakunnossapitokäynnit,etäkäyttö,佩里韦斯塔基省Ja OhjelmistonPäityspalveluValmet DNA Perfect -Mallin Mukaan。uusiin sopimuksiinsisältyyikkarttakokojärjestelmänPäivittämiseenKussakinToimipaikassa Kerran Viisivuotisen Sopimuskauden Aikana,Jotta Varmistaan​​ Nykyaikainen,Luottettava Ja Ajan Tasalla Oleva Alusta,Jonka Avulla Dalkia Voi obroida alipoksiaan。

Tietoa Asiakkaasta Dalkia.

Yksi Ranskan Johtavista EnergiaPalvelujen Toimittajista上的EDF-Konserniin Kuuluva Dalkia。Yhtiötrajoaaasiakkailleenrätälöityjäratkaisuja,Skaalattu Sopiviksi Kutakin Rakennusta,Kaupunkia,Kuntaa,Aluetta Ja Teollisuuslaitosta Varten。Dalkia on Ranskan Johtava Puuta Polttavien voimalaitostenYlläpitäjä,KapasiteettiLäheskahdenmaljoonanBiomassatonninMuuntamiseen Energiaksi Vuodessa。Dalkian Liikevaihto Vuonna 2016 Oli 3,5 Miljardia Euroa。Yhtiöllä于12 887Työntekijää,Ja Se Toimittaa EnergiaPalveluja 2 100 Teollisuuslaitokselle Ranskassa。

Ilhom Ismoilov,PalvelujenMyyntipäälikkö,Ranska Ja Pohjois-Afrikka,Automaatio-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+33 6 8806 4905

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely