Valmet toimtaa automaatio- ja turvajärjestelmän Balticconnector-kaasuputkihankkeen kompressoriasmalle Inkooseen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 17.9.2018 klo 13:00

Valmet toimtaa automaatio- ja turvajärjestelmän rakenteilla olevan Balticconnector-maakaasuyhdysputken kompressoriasmalle Inkooseen。Meriputki yhdistää Suomen ja Viron kaasuverkot toisiinsa。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Automaatio- ja turvajärjestelmä käynnistetään kesäkuussa 2019。

“Meillä Suomessa on monien vuosien kokemus Valmetin järjestelmistä kauko-ohjattavilla kompressori- ja kaasunmäärämittausasemilla, ja Valmet taka käyttäjille hyvän ylläpidon sekä jatkokehitysmahdollisuudet tulevassa uudessa liiketoimintaympäristössä”,sanoo project tijohtaja汤姆FramlingKaasuputkihanketta Toteuttavasta波罗的海连接器Oy:Stä。

“在乔lukuisiamerkittäviäreferenssejäkompressoriasemien automatisoinnista。Olemme ratkaisutoimittaja维美德在mukana uudenlaisen energiainfrastruktuurinkehittämisessäSEKA LNG-,biokaasu- JA kaasuverkostohankkeissa。Hankkeet tukevatkestävääkehitystäJAlisäävätkaasun toimitusvarmuutta。Valmetilla,城下mahdollistaa erilaisia operointimalleja”,toteaa prosessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼HautaluomaValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Valmetin toimitus sisältää Valmet DNA -automaatiojärjestelmän, Hima-turvajärjestelmän, sovellusohjelmien konfiguroinin, tehdastestaauksen, käyntiinajon ja operaattoreiden koulutuksen。Automaatiojärjestelmä liitetään projjektin valmistuttua Valmetin aiemmin Gasumille toimittamiin Imatran, Kouvolan ja Mäntsälän kompressoriasemien automaatiojärjestelmiin。

Tietoa Balticconnector-kaasuputkesta ja Baltic Connector Oy:stä

Balticconnector-hanke käsittää Itämereen sijoittuvan maakaasuputken Suomen Inkoon ja Viron Paldiskin välillä sekä Suomen ja Viron maa-alueille sijoittuvat kaasuputket, joilla Balticconnector yhdistetään maiden kaasusiirtoverkkoihin。Putkea rakennetaan 21 kilometriä Suomessa, 77 kilometriä meren alle ja 55 kilometriä Virossa。Lisäksi Suomeen ja Viroon rakentaan kompressoriasmat。Putki on kaksisuuntainen, ja sitä pitkin voidan kuljettaa 7,2 miljoonaa kuutiometriä kaasua päivässä。

波罗的海连接器Oy on vuonna 2015 perustettu valtionyhtiö, joka toteuttaa Suomen osuuden Suomen ja Viron välille rakennettavasta Balticconnector-kaasuputkesta。Balticconnector yhdistää valmistuttuaan Suomen ja Baltian少女kaasuverkostot sekä mahdollistaa kaasumarkkinoiden avautumisen Suomessa。Hanke on 75 prosenttisesti EU:n rahoittama, ja Balticconnector-kaasuputken on tarkoitus valmistua vuoteen 2020 mennessä。

Balticconnector-maakaasuputken kompressoriasemalla inkossa otetaan käyttöön Valmetin automaatio- ja turvajärjestelmä。

Jani Hautaluoma, johtaja, proessiautomaatio, Valmet, puh。040 486 0307
Heikki Tanner,Myyntiipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。040 557 0780

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.