Valmet säilytti asemansa maailman johtavien kestävän kehityksen yritysten jouksa

Valomet Oyj:NLehdistötiedote13.9.2018 KLO 10:30

Valmet在Valittu Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin(DJSI)ViidettäVuottaperäkkäinJAYhtiösäilytäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänsemansamaailman johtavienkestävänkehityksenyritystenjoukossa。Valmet ListattiinSekä道琼斯吉斯汀·凯恩·克希蒂克森Indeksiin Djsi WorldEttädjsi欧洲。

SveitsiläisenSijoitusspesialistin,Robecosamin,Vuosittainen arviointiiyhtiödensosiaalisten,ympäristö-ja taloudellistenspastuiden janiistäsuoriutumisen perusteelliseen tarkasteluun。TänäVuonnayhteensä317yhtiötävalittu djsi world -indeksiin Kaudelle 2018-2019。

“关于Valmetilta erinomainen saavutus Pysyminenindeksissä。硒osoittaa,ETTA systemaattinentyömmeintegroidakestävänkehityksen periaatteet osaksi liiketoimintaprosessejamme上onnistunut JA olemme国家年vuodelta parantaneet toimintaamme。Jatkamme NYT TATAtyötätoteuttamalla seuraavalle kolmelle vuodellepäivitettyjäkestävänkehityksen toimintasuunnitelmiamme,joissa korostuvat muun muassa toimittajaketjun vastuullisuus JA tuotekehitys“,Sanoo Valmetin ToimitusjohtajaPasi Laine.

ValmetMääritteliKestävänKehityksenOhjelmansaNimeltässultability360ºVuoden2014 Alussa。Ohjelma Keskittyy Viiteen止痛药:KestäväHankintaketju;Työterveys,-Turvallisuus JaYmpäristö(HSE);Ihmiset Ja Suorituskyky;Vastuulliset Ratkaisut Ja Yrityskansalaisuus。

Tietoa Dow Jonesin kestävän kehityksen indekseistä

DJSI在KestävänKehityksenIndeksiperhe,Johon Listataan Vuosittain Maailman JohtavatKestävänKehityksenYritykset EriiMialoilta。Valinta Indekein Perustuu“阶级最佳” - 米哈特·塔克塔纳,艾特·印第安纳Listataan伊犁ToimialtaYhtiöitä,Jotka Osoittavat ToimivansaKestävänKehityksenOsalta Paremmin Kuin Muut Saman Toimialan Toimijat。Indeksi ToimiiArviointityökalunaSijoittajille,JotkaKeskittyvätEettiseenSijoittamiseen Tai ArvioivatYhtiönSuoriutumistaKestävänKehityksenToiminnassa OsanaAnalyyseSejänn。

Lisätietoja.
Anu Salonsaari-Posti, Viestintä-, markkinointi- ja kestävän kehityksen johtaja, Valmet, puh。050 453 4262

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely